Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Ook gezinnen kunnen zich aanmelden als groep. Present heeft hiervoor een nieuw concept ontwikkeld.  Neem eens contact met ons op over de mogelijkheden.

Stichting Present Alkmaar heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Alkmaar

Op vrijdag 7 en zaterdag 8 april 2017 organiseerden WonenPlus Alkmaar en Present Alkmaar voor de tweede maal een Tuin meerdaagse. Deze Tweedaagse werd een echte dubbelklapper! Er zijn in totaal 17 tuinen in Alkmaar en 1 in Bergen opgeknapt. Op de eerste dag was er een team van de gemeente Alkmaar aanwezig.
Alle vrijwilligers en tuinbezitters waren erg blij. Een bewoonster was zeer tevreden. Vlak voor haar 85e verjaardag zag haar tuin er weer prachtig uit!
Heb jij groene vingers!? Laat je tuintalent niet overwoekeren maar opbloeien!!
Meld je aan via 06-45334719 of: info@presentalkmaar.nl.
... Lee meerSee Less

1 month ago

Heb jij groene vingers!? Laat je tuintalent niet overwoekeren maar opbloeien!!
Meld je aan via 06-45334719 of: info@presentalkmaar.nl.
Stichting Present Alkmaar heeft zijn/haar foto gedeeld.
Stichting Present Alkmaar

Tuintjes opknappen! Het kan op vrijdag 7 en zaterdag 8 april. Geef je op, je maakt mensen blij en als je met meer mensen bent geeft het veel voldoening. info@presentalkmaar.nlOp vrijdag 7 en zaterdag 8 april organiseren we samen met WonenPlus de TuinTweedaagse. Heb je zin om een dag mee te doen? Hartelijk welkom! Aanmelden kan via info@wonenplusalkmaar.nl of via tel. 072-5122711 ... Lee meerSee Less

2 months ago

3 months ago