Even voorstellen: Jeroen van Dijk

25 april 2017
Sinds kort mag Stichting Present Almelo ook Jeroen als nieuw teamlid verwelkomen. Jeroen gaat aan het werk als vrijwillig groepenbegeleider. Hij brengt zijn eigen ervaring en expertise mee en daar zijn we dankbaar voor, blij mee en natuurlijk trots op! Hieronder stelt Jeroen zich kort aan jullie voor:

Ik ben Jeroen van Dijk, 41 jaar oud en trotse vader van mijn 3 dochters. Ik heb de opleiding Sociaal Juridisch Medewerker afgerond in de richtingen sociale zekerheid en arbeidsvoorziening en daarnaast heb ik nog een jaar de opleiding Management gevolgd via de NCOI. Vanaf heden zal ik het team van Stichting Present komen aanvullen als vrijwilliger in de functie van groepsbegeleider. Ik heb hier ontzettend veel zin in, omdat ik het leuk vindt om iets bij te dragen aan een betere situatie voor andere mensen. Tevens zou ik graag mensen die ook hun steentje willen bijdragen deze kans bieden. Daarbij komt dat ik het heel erg leuk vind om te organiseren en mensen te begeleiden. Ik hou van uitdagingen en alles wat leidt tot meer positiviteit of verbetering van kwaliteit. Ik kan niet wachten totdat ik mijn eerste project mag aansturen en hoop op een hele fijne samenwerking met jullie allen!