Opa en oma gezocht

13 oktober 2016

Op onze website heb je al eerder kunnen lezen dat er een nieuw boek is uitgekomen van Ark Media: ‘Opa en oma gezocht’. Dit boek sluit prachtig aan bij de activiteiten van Stichting Present en het doen van vrijwilligerswerk. In samenwerking met Stichting Present Almelo, kinderboekenschrijfster Willemijn De Weerd, boekenwinkel Boek en Hart (zij leverden de boeken, handleidingen en cd’s aan de school) en basisschool De Fakkel wordt op maandag 31 oktober a.s. een voorleesochtend en voorstelling gegeven.

‘Opa en oma gezocht’ is een vrolijke voorstelling met verhalen, muziek en handpop. Deze voorstelling sluit aan bij het thema van de kinderboekenmaand 2016. Tijdens de voorstelling ontdekken de kinderen hoe je er voor ouderen kunt zijn. Daarnaast gaan ze terug naar de tijd van opa en oma en spelen ze spelletjes van toen. Ook zullen ze liedjes van vroeger zingen onder begeleiding van viool en accordeon. De voorstelling is gebaseerd op het gelijknamige boek ‘Opa en oma gezocht’ dat in augustus is verschenen.

De voorstelling is uitsluitend bedoeld voor leerlingen van basisschool De Fakkel en genodigden.