Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Meld hier de hulpvraag voor jouw client!

Hulpvraag melden

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Amersfoort het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Word ook Gezin in de Buurt!

Gezin in de Buurt

MEER blogs >>

Stichting Present Amersfoort heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Amersfoort

Wat een wereld van verschil voor- en nadat een groep via Present aan de slag is gegaan. Het is fijn dat de tuin er weer netjes uitziet. Wat nog veel fijner is, is het contact wat ontstond tijdens het project tussen hulpontvanger en vrijwilligers. Allemaal zeer tevreden mensen na een ochtendje flink doorwerken met elkaar. ... Lee meerSee Less

41 minutes ago

Hulpontvanger na wandeling met vrijwilliger: "Dit voelde aan als een vakantiedag""