Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen…

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Partner worden?

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan hoge winstcijfers ? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Neem een aandeel in Present en investeer in mens, milieu en maatschappij !

Steun ons als partner

Wie doet mee?

Zomerpakketten

Deze zomer wil Present Apeldoorn bemiddelen om gezinnen die niet op vakantie gaan een zomerpakket te bezorgen.

Info & aanmelden

• Groenwerkers van Het...

19-05-2017

APELDOORN - Op het terrein van Pluryn in Beekbergen zijn de Hietvelders[...]