Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen…

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Partner worden?

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan hoge winstcijfers ? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Neem een aandeel in Present en investeer in mens, milieu en maatschappij !

Steun ons als partner

Wie doet mee?

Zomerpakketten

Deze zomer wil Present Apeldoorn bemiddelen om gezinnen die niet op vakantie gaan een zomerpakket te bezorgen.

Info & aanmelden

• Groenwerkers van Het...

19-05-2017

APELDOORN - Op het terrein van Pluryn in Beekbergen zijn de Hietvelders[...]
  • Partner event 9 mei

10-05-2017

Op 9 mei kwamen de partners van Present Apeldoorn naar park Spelderholt om[...]
  • Jaarverslag 2016

08-05-2017

Het jaarverslag 2016 is klaar en we zijn er trots op! Zie elders op[...]
  • Zomerpakketten

09-04-2017

Present organiseert dit jaar Zomerpakketten! Zie elders op deze site meer[...]
MEER NIEUWS >>

Present Apeldoorn heeft 21 nieuwe foto's toegevoegd — onder de indruk.
Present Apeldoorn

Vorige week zaterdag een 'grote mensen-project' van de Tabernakelkerk (laminaat leggen / klussen in nieuwe woning) en vandaag volgden de kinderen van de kinderclub Benjamin van diezelfde Tabernakelkerk het goeie voorbeeld. Samen met hun jeugdleiders en een paar ouders knapten ze in alle warmte vanmorgen een paar tuinen en algemene stukjes groen op. Bikkels allemaal ☀️want zweten was het wel! Ellen van Ons Huis zorgde voor drinken en lekkere koeken! Dank allemaal, jong en oud. Bijzonder hoe jullie je allemaal inzetten om Apeldoorn mooier te maken. ... Lees meerMinder tekst

1 dag geleden

Vorige week zaterdag een grote mensen-project van de Tabernakelkerk (laminaat leggen / klussen in nieuwe woning) en vandaag volgden de kinderen van de kinderclub Benjamin van diezelfde Tabernakelkerk het goeie voorbeeld. Samen met hun jeugdleiders en een paar ouders knapten ze in alle warmte vanmorgen een paar tuinen en algemene stukjes groen op. Bikkels allemaal ☀️want zweten was het wel! Ellen van Ons Huis zorgde voor drinken en lekkere koeken! Dank allemaal, jong en oud. Bijzonder hoe jullie je allemaal inzetten om Apeldoorn mooier te maken.

Reactie op Facebook

Jong geleerd, oud gedaan. Fantastisch!

Present Apeldoorn heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Apeldoorn

Flexers helpen deze avond een alleenstaande moeder met meubels in elkaar zetten, geweldig dat ze hun vrije tijd gebruiken want hulp heeft ze hard nodig ! ... Lees meerMinder tekst

5 dagen geleden

Reactie op Facebook

Weer goed bezig Marti Bisseling na goed uitgerust te zijn stroom je weer over van energie zie ik ! 😊

Present Apeldoorn heeft 29 nieuwe foto's toegevoegd — met Alexa Wilders.
Present Apeldoorn

Zomaar, op een gewone zaterdag in mei...
17 groepen mensen van de Koningshof, van jong tot oud, maakten vandaag verschil in Apeldoorn. Er werden praktische projecten gedaan in tuinen en huizen, er werden sociale activiteiten ondernomen met o.a. kinderen, ouderen en jonge mensen met verstandelijke beperking. Jullie hebben voor heel veel mensen deze gewone zaterdag omgetoverd in een speciale, stralende zaterdag! Bedankt.
... Lees meerMinder tekst

2 weken geleden

Zomaar, op een gewone zaterdag in mei...
17 groepen mensen van de Koningshof, van jong tot oud, maakten vandaag verschil in Apeldoorn.  Er werden praktische projecten gedaan in tuinen en huizen, er werden sociale activiteiten ondernomen met o.a. kinderen, ouderen en jonge  mensen met verstandelijke beperking. Jullie hebben voor heel veel mensen deze gewone zaterdag omgetoverd in een speciale, stralende zaterdag! Bedankt.

Vrijwilliger : "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren !"