Inschrijven Beursvloer kan tot 11 november

07-11-2015

Voelt uw bedrijf zich betrokken bij de Apeldoornse samenleving en wilt u daar iets mee doen? De Beursvloer maakt het u wel heel gemakkelijk om aan de slag te gaan. Wees snel: de inschrijving sluit woensdag 11 november.
Kom op 18 november naar Beursvloer Apeldoorn>

Bent u bezig met een maatschappelijke initiatief en loopt u tegen uw grenzen aan? De Beursvloer is hét platform en de plek voor u om uw hulpvragen te stellen. Niet blijven aanmodderen dus maar stel uw vraag. Meld u aan voor de Beursvloer Apeldoorn 2015>

Waarom deelnemen?
Beursvloer blijkt waardevol voor de leefbaarheid van Apeldoorn: vele stichtingen en verenigingen hebben zaken kunnen realiseren die zonder de Beursvoer ver buiten hun bereik zouden blijven. Diverse bedrijven hebben zich ingezet en daarmee ervaren dat het werkt om als bedrijf iets terug te geven aan de Apeldoornse samenleving. Beursvloer Apeldoorn 2015 wordt gehouden op 18 november om 17.00 uur in het stadhuis. Present Apeldoorn is de organisator van Beursvloer Apeldoorn 2015. Het evenement wordt dit jaar voor de elfde keer gehouden.
Meer>