Meedoen als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met uw vrienden, familie of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt u graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van uw aanbod een project te organiseren dat bij u past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe u door als groep een ander centraal te stellen elkaar op een andere manier leert kennen.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan met een groep van 2-250 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die eenzaam zijn, leven in armoede of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking).

Voor groepen organiseren wij twee typen Presentprojecten:

•  Sociale projecten zoals koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen
  • Praktische projecten zoals helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Wij organiseren een project altijd op basis van uw wensen en beschikbaarheid. Na uw aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Mogelijkheden

We hebben mogelijkheden voor groepen om zich eenmalig in te zetten maar ook om meer structureel bij een persoon, gezin of instelling betrokken te zijn. Klik hier voor informatie.

Geen kosten

Deelname is in principe kosteloos (let op: dit geldt niet voor ‘bedrijfsuitjes’ en teambuildings > Zie Meedoen als Bedrijf). Eventueel verzoeken we u om een kleine bijdrage te doen voor bijvoorbeeld de inkoop van materialen.

Meld u aan of neem contact op voor een presentatie.