Meedoen als individu

Bent u op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en helpt u anderen graag een stapje verder? Present biedt u hier twee mogelijkheden voor:

Lid zijn van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die eens per maand (in wisselende samenstelling) een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten zoals koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor dak- en thuislozen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten zoals helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Zet uw specifieke expertise in

Present Apeldoorn is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als u een aanbod heeft dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Uw bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld u direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van uw expertise.