Meedoen als studentenvereniging

Apeldoorn is geen enorme bruisende studentenstad maar er zijn absoluut enkele studentenclubs actief. Wilt u met uw studentenvereniging, jaarclub of vriendengroep iets goed doen voor de samenleving? Present daagt u uit om u voor een dag(deel) actief in te zetten voor mensen in Apeldoorn die uw hulp hard nodig hebben.

Present organiseert en begeleidt

Meedoen met  een vrijwilligersproject kan met een groep van 2-250 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die sociaal geïsoleerd zijn, leven in armoede of kampen met fysieke en geestelijke problemen zoalsziekte, ouderdom of beperking.

Voor groepen organiseren wij twee typen Presentprojecten:

• Sociale projecten zoals koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen.
  • Praktische projecten zoals helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

We organiseren een project altijd op basis van uw wensen en beschikbaarheid. Na uw aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Geen kosten

Deelname aan een vrijwilligersproject is voor studenten in principe kosteloos. Eventueel verzoeken we u om een kleine bijdrage te doen voor bijvoorbeeld de inkoop van materialen.

Meld u aan of neem contact op voor een gesprek of presentatie.