Present Apeldoorn en Sponsorbaan

8 november 2016

Stichting Sponsorbaan is een initiatief van Maveo; een organisatie die tot doel heeft om bedrijven enthousiast te maken voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Dit doet zij door vernieuwende oplossingen te bedenken en te realiseren. Present Apeldoorn is één van de doelen van Stichting Sponsorbaan

DE KRACHT VAN SAMEN

Stichting Sponsorbaan brengt bedrijven en maatschappelijke instituten samen, zodat deze krachten samen het verschil kunnen maken in de lokale markt.

WAAROM SPONSOREN

De ANBI-gecertificeerde stichtingen die meedoen, hebben zelf niet de financiële middelen in huis om een professional te betalen. Stichting Sponsorbaan helpt deze stichtingen deze middelen toch te genereren. Hierdoor wordt direct werkgelegenheid gecreëerd.

Fiscale voordelen

Doordat alle gesponsorde bedragen rechtstreeks naar ANBI-gecertificeerde instellingen gaan, zijn deze giften aftrekbaar. Tevens ontvangt u als bedrijf, reclame-uitingen via Stichting Sponsorbaan. U kunt zelf ook uw exposure genereren door gebruik te maken van het feit dat u werkgelegenheid belangrijk vindt en partner bent van Stichting Sponsorbaan.

Help Stichting Sponsorbaan

100% van uw gift voor een baan, is ten behoeve van deze baan. Er is geen overhead.Stichting Sponsorbaan wil voor eigen sponsoring zorgen. Wilt u het werk van Stichting Sponsorbaan steunen? Neem dan contact met ons op en wordt hoofdsponsor!