Als bedrijf of organisatie

partner worden Present Apeldoorn Word partner van Present. Daarmee steunt u de vele projecten die jaarlijks in Apeldoorn gebeuren voor een leefbare samenleving èn kunt u zelf aan de slag.

Jaarlijks project

Partnerschap met Present biedt u een manier om van betekenis te zijn in Apeldoorn en omgeving. Niet alleen bieden wij partners jaarlijks een passend project van maatschappelijke betekenis.Medewerkers kunnen zelf bepalen op welke manier ze zich willen laten inzetten. Maatschappelijk verantwoord ondernemen in de praktijk.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Maar partnerschap van Present levert nog meer op. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven, we willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen! Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen meedoen bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten!

Pakket op maat

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Onze partners bieden we een pakket op maat. Met u zoeken we naar een partnerschap dat past bij u als organisatie, en die u én Apeldoorn iets oplevert. We kijken wat voor bedrijf of organisatie u bent, en we zoeken een bijdrage die daarbij past. Als u interesse heeft om een aandeel in Present te nemen, gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we graag (vrijblijvend) met u. Wilt u meer weten over partner worden van Present Apeldoorn? Neem contact met ons op.

Wie zijn al partners van Present? Partners>

Ervaringen partners