Als individueel persoon

Het werk van Present Apeldoorn groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar raakt iedereen enthousiast van. En om dit werk te blijven doen heeft Present uw hulp hard nodig.

Steun Present als Donateur

Op dit moment organiseert Present een groeiend aantal projecten per jaar. Voor steeds meer mensen is onze hulp een steun in de rug. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, et cetera. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente, verschillende kerken en onze partners. Maar dat is nog onvoldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Hoe word u Donateur?

Volg de link voor een online machtigingsformulier

of maak uw gift over op NL53RABO0329802593 t.n.v. Stichting Present Apeldoorn