Van Bezemwijk sluit Lions Fietsrally muzikaal af!

4 april 2017

Het Barendrechtse duo Vincent van Ewijk en Lex Bezemer werkt sinds 2011 samen als Van Bezemwijk. Het duo maakt aanstekelijke kleinkunstpop, met liedjes variërend van compleet onzinnig tot komisch en op een stompzinnige wijze zelfs ontroerend. In oktober 2015 brachten ze hun eerste EP ‘Over Uitzicht Op Vriendschap’ uit. In maart 2017 volgde het album ‘Overal’ . Dit album bevat zes liedjes over liefde, afscheid nemen en zinloos geweld tegen vogeltjes.

Ongetwijfeld zullen de heren nummers van dit laatste album ten gehore brengen bij de afsluiting van de Lions Fietsrally op 20 mei a.s. Vanaf ca. 14.30 uur treden zij op in de tuin van Hoveniersbedrijf Paul Casteleijn aan de Noldijk 126 in Barendrecht. Daar kan onder het genot van een hapje en een drankje worden genoten van de muzikale klanken van dit getalenteerde duo. Rally-fietsers maar ook publiek dat niet heeft mee gefietst is van harte welkom!

Foto: Michiel Grootendorst