Fietsrally op 11 juni 2016 – Inschrijfformulier hieronder!

13 mei 2015

LOGO-Lions

Lions Club IJsselmonde organiseert voor Present de Fietsrally 2016, dit keer met het thema:

“Gluren bij de Buren”

De fietsrally leidt u dit jaar door het mooie maar vooral ook bijzondere landschap van de Hoeksche Waard.

U gaat, na een gratis ontbijt bij IKEA, op pad met een routebeschrijving met daarin informatie over wat u te zien krijgt. Tijdens uw fietsrally beantwoordt u diverse vragen waarmee leuke prijzen zijn te winnen. Maar de mooiste prijs is natuurlijk uw steun aan Present. Want uw bijdrage komt geheel ten goede aan het werk van Stichting Present Barendrecht. Na aankomst op het eindpunt van de route bij Paul Casteleijn aan de Noldijk 126 kunt u samen met andere deelnemers, als beloning voor uw inspanningen en bijdrage, genieten van een hapje en een drankje met muzikaal vermaak.

De afstanden

U kunt kiezen uit drie afstanden:

• een recreatieve route van circa 20 km
  • een recreatieve route van circa 35 km
  • een toch voor ervaren toerfietsers van 80-100 km (zie bijzonderheden hieronder)

U kunt zich op 2 manieren inschrijven:

• Via onderstaand inschrijfformulier
  • Op de dag zelf tussen 9.30 uur en 13.30 uur bij IKEA Barendrecht in de entreehal op de begane grond. (NB: Dit geldt niet voor de toerfietsers: zij kunnen zich alleen van te voren aanmelden via het inschrijfformulier!)

Iedere recreatieve deelnemer krijgt een bon voor een gratis ontbijt bij IKEA. De toerfietsers krijgen onderweg een lunch.

Vertrek

De recreatieve fietsers kunnen vanaf 10.30 uur starten vanuit de fietsenstalling van IKEA.

Uw bijdrage

Onderstaande prijzen gelden voor zowel recreatieve fietsers als voor de toerfietsers. Het inschrijfgeld komt uiteraard geheel ten goede aan het werk van Present Barendrecht.

• € 15,- per volwassene (per koppel van twee € 22,50)
  • Kinderen tot 12 jaar doen gratis mee

Informatie toertocht

De toertocht vertrekt om 9.00 uur vanaf de fietsenstalling van IKEA na een korte briefing door de toerleiding. Meldt u daar aan vanaf 8.30 uur.

• De toertocht vindt plaats onder ervaren begeleiding.
  • De route is 80-100 km lang en zal door de mooie Hoeksche Waard voeren.
  • De gemiddelde snelheid is ca. 28 km/uur.
  • Het dragen van een fietshelm is verplicht.
  • Er wordt in peloton vorm gereden. Vandaar dat het aantal deelnemers gelimiteerd is.
  • Minimumleeftijd voor deelname is 16 jaar.
  • De tocht eindigt op de Noldijk bij hovenier Paul Casteleijn waar u even kunt ontspannen en nagenieten van de tocht. Onderweg is er een stop.

In verband met de organisatie is het belangrijk dat u zich voor de toertocht tevoren aanmeldt door invulling van onderstaand formulier!

Volg de nieuwsvoorziening in de lokale en de sociale media! Op Facebook vindt u ons onder Stichting Present Barendrecht en op Twitter zijn wij te volgen als @stPresentB.