Geld sparen voor Present via Afval loont!

26 maart 2015

Present Barendrecht doet mee aan Afval loont. Bij Afval loont kunnen inwoners, scholen, kerken, verenigingen en andere instellingen geld verdienen met gescheiden huishoudelijk afval. Bovendien zorgen zij door de afvalscheiding voor meer hergebruik en het sparen van de natuur! Wij hebben als Stichting Present afval dat wij kunnen inleveren, maar u heeft thuis natuurlijk ook veel afval! Wij roepen u daarom op om al uw gescheiden afval in te leveren bij Afval loont ten gunste van Present Barendrecht.

Er kan worden ingeleverd aan het Achterom, bij Opnieuw & Co aan de Voordijk en op de kruising van de Hudighaven en de Van der Vormhaven in Carnisselande.

Met de opbrengst kunnen wij ook in de toekomst mooie projecten blijven uitvoeren voor mensen in onze lokale samenleving die een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken! U doet toch ook mee?

Samen Present, zelfs met ons afval!