Originele pitch voor vakjury ANWB

26 februari 2017

Op donderdag 23 februari pitchten Tiemen Zeldenrust, directeur Present Nederland en Pia van Dalen, coördinator Present Barendrecht voor een vakjury in het hoofdkantoor van de ANWB in Den Haag. Dit gebeurde in het kader van de verkiezing van het “Meest maatschappelijke uitje 2017”. Na de stemronde via internet, waren de 7 initiatieven met de meeste publieksstemmen, waaronder dus Stichting Present, door naar de volgende ronde. Die ronde bestond uit het presenteren van de organisatie in de vorm van een pitch van 10 minuten ten overstaan van een deskundige vakjury. Daarin hadden o.a. zitting: drs. A.G.A. (Fons) Jurgens (commercieel directeur en directievoorzitter van de Efteling), drs. P.J.M. (Alex) van Hooff (directeur Koninklijke Burgers’ Zoo), drs. G.M. (Greet) Locquet (directeur Reizen ANWB) en drs. H. (Huib) Lloyd, oprichter Stichting Jarige Job. De pitch van Tiemen en Pia, die draaide om een meegenomen rolkoffertje met symbolische inhoud, werd door de vakjury goed ontvangen. Tijdens een feestelijke bijeenkomst op 7 maart a.s. zal duidelijk worden of Present tot de 3 finalisten van 2017 behoort. Tot dan blijft het dus spannend wie zich in 2017 het “Meest Maatschappelijke Uitje” zal mogen noemen.