Present’s “Founding mother” Jacomien Glasbergen ontvangt waarderingsspeld Gemeente Barendrecht

23 november 2016

Op maandagavond 21 november nam Jacomien Glasbergen afscheid als voorzitter van Stichting Hart voor Barendrecht. Van Present is zij eigenlijk de “founding mother” omdat zij zich rond 2008 heeft ingezet voor onze oprichting. We gaan haar missen als voorzitter maar gelukkig blijft ze op allerlei manieren lokaal actief betrokken. O.a. als bevlogen ambassadeur van Present. Tijdens een drukbezochte receptie ontving Jacomien tot haar grote verrassing de waarderingsspeld van de gemeente Barendrecht. Deze werd haar opgespeld door Burgemeester Jan van Belzen. Daarbij ontving Hart voor Barendrecht als stichting ook nog eens een waarderingsoorkonde voor alles wat in de afgelopen 10 jaar georganiseerd en gerealiseerd werd. Van harte gefeliciteerd en van harte verdiend!