Veranderdag 2015: meer inschrijvingen dan ooit tevoren!

6 februari 2015

Net als afgelopen jaren wordt er ook in de komende 40dagentijd een Veranderdag georganiseerd in Barendrecht. Op dit moment, begin februari, is de aanmeldtermijn verstreken en zijn de voorbereidingen in volle gang.  Waren de vorige edities al een succes, met zo’n 100 deelnemende gemeenteleden per keer, dit jaar breekt alle records! Maar liefst bijna 140 mensen hebben zich gemeld omdat zij zich willen inzetten voor een naaste dichtbij!

In 2015 is het thema van de 40dagentijd “Open je handen”. Met onze inzet tijdens een project; onze talenten; met het letterlijk openen van onze handen kunnen we voor mensen in onze nabije omgeving iets in beweging zetten en misschien ook wel voor onszelf. Ervaringen en belevingen blijken tijdens projecten van Present namelijk altijd wederkerig te zijn: als vrijwilliger kom je iets brengen, maar neem je net zo goed iets mee terug naar huis. Niet zozeer iets tastbaars als wel een mooie herinnering aan een onverwacht gesprek, de fijne samenwerking met gemeenteleden die je eerder niet kende of de warme reactie van een hulpontvanger.

In Barendrecht vindt de Veranderdag plaats op zaterdag 7 maart 2015. We houden u op de hoogte van het vervolg!