Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Bollenstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Stichting Present Bollenstreek heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.

5 studenten hebben een Syrische man geholpen zijn nieuwe huis te schilderen. Met één dag hard werken hebben ze hem een supermooie start gegeven - om straks samen met zijn vrouw en kinderen hier een nieuwe toekomst op te bouwen.

Reactie van één van de studenten maakt ons warm: "De ervaring om iemand uit Syrië te ontmoeten en dan zoiets voor hem te mogen doen heeft me weer een reality check gegeven. Bedankt Present!"

5 days ago

Reactie van één van de studenten maakt ons warm: De ervaring om iemand uit Syrië te ontmoeten en dan zoiets voor hem te mogen doen heeft me weer een reality check gegeven. Bedankt Present!

Stichting Present Bollenstreek heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.

Oudere mensen genieten nog steeds van de kermis. Vrijwilligers gaan met de bewoners van Hozo Bloemswaard in Hillegom, die afhankelijk zijn van een rolstoel, naar het speciale minder valide uur. Ondanks de warme dag wilde de bewoners echt naar dit feestje. Ik hoorde al " lekker oliebollen eten " "misschien nog even zweven". Veel plezier gewenst!

2 weeks ago

Oudere mensen genieten nog steeds van de kermis. Vrijwilligers gaan met de bewoners van Hozo Bloemswaard in Hillegom, die afhankelijk zijn van een rolstoel, naar het speciale minder valide uur. Ondanks de warme dag wilde de bewoners echt naar dit feestje. Ik hoorde al  lekker oliebollen eten  misschien nog even zweven. Veel plezier gewenst!

Stichting Present Bollenstreek heeft 7 nieuwe foto's toegevoegd.

Loslaten ..., soms is dat heel moeilijk. Via De Binnenvest in Warmond aan de slag bij een zieke, eenzame man. Het huis moet schoon, maar bovenal moeten er veel spullen weg. Een moeizaam proces, waar student van studentenvereniging Lanx zich dapper voor hebben ingezet.

2 weeks ago

Loslaten ..., soms is dat heel moeilijk. Via De Binnenvest in Warmond aan de slag bij een zieke, eenzame man. Het huis moet schoon, maar bovenal moeten er veel spullen weg. Een moeizaam proces, waar student van studentenvereniging Lanx  zich dapper voor hebben ingezet.