Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Delft het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Stichting Present Delft heeft 6 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

'Dit was zo mooi om mee te maken', vertelde een leerling, 'ik moest er gewoon bijna van huilen'. Twee groepen 8 van de Prins Mauritsschool zijn op stap geweest naar Ipse de Bruggen om de liedjes van hun musical te zingen voor de mensen van de dagbesteding Willem Felsoord. De mensen hebben echt genoten van de liedjes en sommigen hoopten al dat dit iedere donderdag zou gebeuren. De leerlingen hebben van te voren goed meegedacht over de precieze invulling van hun project bij Ipse. Vier leerlingen hebben zelfs het projectbezoek op zich genomen en hierna verslag gedaan aan hun klasgenoten. Voor het project hebben veel leerlingen heerlijke zelfgebakken lekkernijen meegenomen om uit te delen aan de mensen. Ook namen ze leuke zelfgemaakte muziekinstrumenten mee.
Bedankt allemaal voor jullie inzet en gezelligheid!
... Lees meerSee Less

2 days ago

Dit was zo mooi om mee te maken, vertelde een leerling, ik moest er gewoon bijna van huilen. Twee groepen 8 van de Prins Mauritsschool zijn op stap geweest naar Ipse de Bruggen om de liedjes van hun musical te zingen voor de mensen van de dagbesteding Willem Felsoord. De mensen hebben echt genoten van de liedjes en sommigen hoopten al dat dit iedere donderdag zou gebeuren. De leerlingen hebben van te voren goed meegedacht over de precieze invulling van hun project bij Ipse. Vier leerlingen hebben zelfs het projectbezoek op zich genomen en hierna verslag gedaan aan hun klasgenoten. Voor het project hebben veel leerlingen heerlijke zelfgebakken lekkernijen meegenomen om uit te delen aan de mensen. Ook namen ze leuke zelfgemaakte muziekinstrumenten mee.
Bedankt allemaal voor jullie inzet en gezelligheid!
Stichting Present Delft heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

Hoe een verwilderde tuin weer een gezellig tuintje is geworden!
Met dank aan 2 vrijwilligers van C.S.F.R!!
... Lees meerSee Less

3 days ago

Hoe een verwilderde tuin weer een gezellig tuintje is geworden!
Met dank aan 2 vrijwilligers van C.S.F.R!!

Comment on Facebook

Brenda 😉

Stichting Present Delft heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

De studenten van C.S.R. steken de handen uit de mouwen op drie adressen. Er werd een tuin opgeknapt, een kamer leeg geruimd een tuinbank geschuurd en een spelletje gedaan. Gaaf om te zien dat je met elkaar zoveel kunt bereiken, reuze bedankt!! ... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Het komt voor dat we meerdere keren naar een adres gaan om te helpen als de klus te groot is om het in een keer af te ronden. Deze groep is begonnen om bij een gezin de woonkamer en hal op te knappen tot grote verrassing van de kinderen. Wat veel helpende handen kwamen er hun huis binnen! Allen heel erg bedankt! ... Lees meerSee Less

3 weeks ago

Het komt voor dat we meerdere keren naar een adres gaan om te helpen als de klus te groot is om het in een keer af te ronden. Deze groep is begonnen om bij een gezin de woonkamer en hal op te knappen tot grote verrassing van de kinderen. Wat veel helpende handen kwamen er hun huis binnen!  Allen heel erg bedankt!

Gisteren is er een gezin geholpen om hun huis op te knappen. Er is behangen, geverfd en spelletjes gedaan met de kinderen. Het gezin is erg blij dat hun woning zo is opgeknapt. Bedankt voor jullie tijd, en gezelligheid! ... Lees meerSee Less

3 weeks ago

Comment on Facebook

Alie Rodenburg-Scheper, leuk!