Present Den Helder bestaat 10 jaar

Jarig Present maakt wensen waar!

Present Den Helder bestaat op 17 juli 2016 precies 10 jaar en dat willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. We willen het vieren door nog meer projecten en wensen van mensen te gaan uitvoeren in de week van 17 september tot en met 23 september.

Vanaf 17 mei tot 15 juni hangt u uw wens voor een ander in de WensPresentBoom in het Boelhuys, Spoorstraat 71. We willen laten zien hoeveel waarde het heeft als je naar een ander omziet. Present slaat een brug tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. In dit geval kunt u een wens voor een ander aan de wensboom hangen of  u aanmelden om een wens van een ander te realiseren. Wat is er mooier om door heel Den Helder en op Texel wensen uit te laten komen! Wilt u een wens in vervulling laten gaan?, dan kan dat natuurlijk ook. Informatie en/of vragen:  10jaarpresentdenhelder@gmail.com of  op onze home site.

Spelregels:

• Alleen volledig ingevulde wens kaartjes worden behandeld door de ‘WensPresentBoom’ jury.
  • Wij mogen u bellen voor een korte telefonische toelichting.
  • We proberen zoveel mogelijk wensen te honoreren. U kunt echter geen rechten ontlenen aan uw ingediende wens.

Uitgesloten wensen zijn:

• Geld
  • Bouwkundige aanpassingen
  • Tuin aanleg

Print hier het formulier, vul het in en hang het in de WensPresentBoom.

wenspresentboom