Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

In het kader van burendag hebben 4 vrijwilligers van de Ichtuskerk zich via Present ingezet om een verwaarloosde en rommelige tuin op orde te brengen! Bewoners blij omdat ze het zelf niet zagen zitten, buurt blij omdat het weer netjes is . En de vrijwilligers voldaan naar huis na een ochtend hard werken. Dank jullie wel! ... Lee meerSee Less

15 hours ago

In het kader van burendag hebben 4  vrijwilligers van de Ichtuskerk zich via Present ingezet om een verwaarloosde en rommelige tuin op orde te brengen! Bewoners blij omdat ze het zelf niet zagen zitten, buurt blij omdat het weer netjes is . En de vrijwilligers voldaan naar huis na een ochtend hard werken. Dank jullie wel!

Stichting Present Elburg heeft 8 nieuwe foto's toegevoegd aan het album Syrisch - Elburgse Burendag 24-09-2016 — bij Ichtuskerk.

Syrische Elburgers organiseerden afgelopen zaterdag samen met de Ichtuskerk een Burendag.
Tijd voor ontmoeting. Het was een zeer geslaagde middag met een geweldige opkomst! Ook voor de kinderen was er genoeg te doen.
Een fijne middag met een sapje en heerlijke Syrische hapjes!
Iedereen bedankt voor een ontzettend leuke middag!
... Lee meerSee Less

20 hours ago

Een fijne middag met een sapje en heerlijke Syrische hapjes!
Iedereen bedankt voor een ontzettend leuke middag!

Druk bezig met voorbereiden voor Burendag op 24 september.

Vrijwilligers van de Ichtuskerk organiseren samen met de Syrische Elburgers een ontmoeting met een hapje en een drankje in de Ichtuskerk in Elburg.
Voor de kinderen zijn er ook leuke activiteiten!

Nieuwsgierig? Kom ook !
Zaterdag 24 september
13:00 - 15:00 uur
In de Ichtuskerk aan de Vrijheidsstraat/hoek Paterijstraat.

Iedereen van harte welkom!
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Druk bezig met voorbereiden voor Burendag op 24 september.

Voor de kinderen zijn er ook leuke activiteiten!

Nieuwsgierig? Kom ook !
Zaterdag 24 september
13:00 - 15:00 uur
In de Ichtuskerk aan de Vrijheidsstraat/hoek Paterijstraat.

Iedereen van harte welkom!

Tweets