Hoera, 10 jaar Present Enschede

23 juni 2016

Stichting Present Enschede bestaat dit jaar tien jaar! Tijd om feest te vieren en om terug te blikken naar alle fijne dingen die we de afgelopen tien jaar hebben gedaan.

Er zijn in die tien jaar meer dan 620 projecten voorbijgekomen, uitgevoerd door zo’n 3500 enthousiaste, goedlachse, lieve, hardwerkende en bevlogen vrijwilligers. Ze hebben struiken gesnoeid, muren gesausd, bergen rotzooi opgeruimd, zijn honderden keren naar de stort gereden, hebben rolstoelen geduwd, lunches voorbereid, eindeloos geknutseld, noem maar op! Wat zijn we trots op wat we hebben neergezet, en nog doen. En wat zijn we dankbaar voor al die mensen die hebben meegeholpen, in de projecten natuurlijk, maar ook daaromheen ontvangen we zoveel hulp. En dáár zijn we ontzettend dankbaar voor!

Wij hebben ons tienjarig bestaan gevierd bij De Forelderij: een heerlijke barbecue en de tijd om herinneringen op te halen. Nu gaan we weer door met waar we goed in zijn: mensen helpen om anderen te helpen. Op naar de volgende tien jaar!