Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Haarlem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Gezinnen Present!

Present voor gezinnen

Stichting Present Haarlem heeft een foto van Spaarnelanden nv gedeeld.

We zijn genomineerd voor een sponsorcheque!
Wil jij even de tijd nemen om op ons, Present Haarlem, te stemmen? Daar zouden we namelijk heel blij mee zijn!
... Lee meerSee Less

Alle genomineerde goede doelen/ non-profit initiatieven zijn bekend! De nominatie met de meeste stemmen maakt kans op de Wecycle sponsorcheque van 1.000 euro. De nominaties zijn: Egelopvang Haarlem, Haarlemse Korfbal Club Aurora, Vrijwillige Hulpdienst Schalkwijk, Het Open Huis Haarlem, Speeltuin Vereniging Haarlem Oost, Haarlemse Reddingsbrigade, Mooizooi, Stichting Present Haarlem, Artisklas Haarlem, WeCook, Marco Polo Waterscouts Haarlem en Tuinderij de Waardering. Stem tussen 14 t/m 21 september 2016 op jouw favoriete goede doel dat wel een steuntje in de rug kan gebruiken. bit.ly/Stemopjouwfavoriet2016 De Wecycle actie om de inzameling van afgedankte kleine elektrische apparaten en spaarlampen te stimuleren gaat 1 oktober 2016 van start. Inwoners kunnen deze Brengen naar het milieuplein in de Gemeente Haarlem.

1 week ago

We zijn genomineerd voor een sponsorcheque!