Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die regelmatig een vrijwilligersproject uitvoeren. Wij formeren een groep van de aangemelde flexers, waarbij wij uiteraard aansluiten bij de kwaliteiten en de tijd zoals is aangegeven.Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, wandelen met kwetsbare doelgroepen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Zet je expertise in

Present Heerenveen is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.