102 kinderen basisschool CBS De Burcht stellen vier pakketten samen voor decemberpakkettenactie. Actie zelf levert 20 pakketten op

2 januari 2024

In totaal 78 leerlingen uit drie groepen van basisschool CBS De Burcht uit Heerenveen hebben vier pakketten samengesteld voor de decemberpakkettenactie van de stichting Present Heerenveen
De pakketten zijn samengesteld voor gezinnen die bekend zijn bij Vluchtelingenwerk Nederland afdeling Heerenveen en zijn opgehaald door een medewerker ervan. ,,Het zijn prachtige pakketten geworden, de achterbak van de auto van de medewerker van Vluchtelingenwerk zat hartstikke vol. Voor ons is de actie zeker voor herhaling vatbaar”, aldus twee medewerkers van CBS De Burcht die de actie coördineerden namens de basisschool.
In totaal werden er twintig pakketten samengesteld voor de decemberactie. Die zijn door in totaal 103 personen samengesteld en bezorgd in diverse dorpen in de gemeente Heerenveen.