Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vrijwilliger(s) gevraagd

Op dit moment zijn we op zoek naar meerdere vrijwilligers:

• Bestuurslid
  • Administratieve ondersteuning
  • Groepen begeleider

Voor meer info zie kopje: Over ons>vacatures

Nonstop Present 2016, een groot succes!

Ons 10 jarig bestaan hebben we prachtig gevierd met Nonstop Present! Vele mooie ontmoetingen, hard gewerkt lekker gegeten en mogen delen; kortom Present zijn! Alle vrijwilligers ontzettend bedankt, het was grandioos!!! Dit allemaal was niet mogelijk zonder de steun van bouwbedrijf Henselmans, John Valkering van Rodi Media, en hoofdsponsor  Stichting Lief Langedijk. Dank jullie wel!

Present Heerhugowaard-Langedijk heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Heerhugowaard-Langedijk

Vandaag een dag met een gouden randje: samen met vrijwilligers uit het AZC een schildersproject uitgevoerd. 1+1=3 Als afsluiting en als dankjewel van de hulpontvanger met elkaar geluncht. En wat wilde ze graag met z'n drieën op de foto! ... Lee meerSee Less

1 week ago

Vandaag een dag met een gouden randje: samen met vrijwilligers uit het AZC een schildersproject uitgevoerd. 1+1=3 Als afsluiting en als dankjewel van de hulpontvanger met elkaar geluncht. En wat wilde ze graag met zn drieën op de foto!

Vacature groepen begeleider:
In verband met een toename van het aantal projecten dat Present Heerhugowaard Langedijk organiseert, zijn we op zoek naar meer vrijwilligers die minimaal één keer in de 6 tot 8 weken een groep willen begeleiden bij de uitvoering van een sociaal of praktisch project.
Als groepenbegeleider heb je een organisatorische rol: je gaat voorafgaand aan een project op projectbezoek bij de hulpontvanger met iemand van de vrijwilligers, de betrokken hulpverlener en een Presentmedewerker, je bent op de projectdag aanwezig bij de start en afsluiting van het project, en je draagt zorg voor de administratie rondom het project.
... Lee meerSee Less

1 month ago