Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Gezocht: Kerstengelen M/V

Kerstengel poster - digitaal

Present is op zoek naar Kerstengelen! Net als vorig jaar wil Stichting Present in de weken rond Kerst weer graag een lichtpuntje zijn voor mensen die het moeilijk hebben. We zijn dan ook weer volop bezig met de organisatie van het Kerstengelproject dat zal lopen van 12 december 2016 t/m 1 januari 2017.

Stichting Present Leiden heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Vanavond heeft een groep van Bestuur der ESV Ichthus Leiden 2016-2017 schoongemaakt bij een alleenstaande man. Niet eens veel ouder dan zij zelf zijn, maar door zijn problematiek lukt het hem niet om zijn huis op orde te krijgen. Spannend vindt hij het om de groep te ontvangen, maar toch heeft hij het aangedurfd, wat voor hem een hele stap is! Hij helpt zelf hard mee, hij wil zo graag dat zijn huis weer op orde is, zodat zijn hoofd ook weer een beetje op orde kan komen. Bedankt, vrijwilligers voor jullie werk! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Vanavond heeft een groep van Bestuur der ESV Ichthus Leiden 2016-2017 schoongemaakt bij een alleenstaande man. Niet eens veel ouder dan zij zelf zijn, maar door zijn problematiek lukt het hem niet om zijn huis op orde te krijgen. Spannend vindt hij het om  de groep te ontvangen, maar toch heeft hij het aangedurfd, wat voor hem een hele stap is! Hij helpt zelf hard mee, hij wil zo graag dat zijn huis weer op orde is, zodat zijn hoofd ook weer een beetje op orde kan komen. Bedankt, vrijwilligers voor jullie werk!
Stichting Present Leiden heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Een andere groep van Leonardo College daagt je uit deed in het kader van hun project 'Hoezo: vreemd?' een project bij het activiteitencentrum de Zuidwester van Gemiva-SVG Groep. Hier gaan doordeweeks mensen met een beperking van verschillende niveaus naartoe om activiteiten te ondernemen. En vandaag mochten de leerlingen een kijkje nemen en meehelpen bij de dagbesteding. Zo werd er een wandeling gemaakt met cliënten in een rolstoel, gesport in de gymzaal en werd er een heuse karaoke gedaan! Spannend wel in het begin en duidelijk onder de indruk. Maar zo fijn dat jullie kennis hebben kunnen maken met mensen die jullie anders niet zo snel zouden tegenkomen! En zij genieten op hun beurt van een beetje extra aandacht! Dankjulliewel! Leonardo College M25 (Regio) Leiden ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Een andere groep van Leonardo College daagt je uit deed in het kader van hun project Hoezo: vreemd? een project bij het activiteitencentrum de Zuidwester van Gemiva-SVG Groep. Hier gaan doordeweeks mensen met een beperking van verschillende niveaus naartoe om activiteiten te ondernemen. En vandaag mochten de leerlingen een kijkje nemen en meehelpen bij de dagbesteding. Zo werd er een wandeling gemaakt met cliënten in een rolstoel, gesport in de gymzaal en werd er een heuse karaoke gedaan! Spannend wel in het begin en duidelijk onder de indruk. Maar zo fijn dat jullie kennis hebben kunnen maken met mensen die jullie anders niet zo snel zouden tegenkomen! En zij genieten op hun beurt van een beetje extra aandacht! Dankjulliewel! Leonardo College  M25 (Regio) Leiden