Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Gezocht: Kerstengelen M/V

Kerstengel poster - digitaal

Present is op zoek naar Kerstengelen! Net als vorig jaar wil Stichting Present in de weken rond Kerst weer graag een lichtpuntje zijn voor mensen die het moeilijk hebben. We zijn dan ook weer volop bezig met de organisatie van het Kerstengelproject dat zal lopen van 12 december 2016 t/m 1 januari 2017.

Gisteravond waren de eerstejaars van Ichthus present! Een van de twee projecten kon niet doorgaan waarop de groep in z'n geheel welkom werd geheten door een alleenstaande man met autisme en lichamelijke problemen. Hij wilde graag een patatje voor ze bakken en draaide z'n hand niet om voor een paar studenten meer! En zo startten ze met een gezellige maaltijd om daarna de tuin op te knappen. Een gezellige boel! ... Lee meerSee Less

5 days ago

Gisteravond waren de eerstejaars van Ichthus present! Een van de twee projecten kon niet doorgaan waarop de groep in zn geheel welkom werd geheten door een alleenstaande man met autisme en lichamelijke problemen. Hij wilde graag een patatje voor ze bakken en draaide zn hand niet om voor een paar studenten meer! En zo startten ze met een gezellige maaltijd om daarna de tuin op te knappen. Een gezellige boel!
Stichting Present Leiden heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Wat een fantastisch werk heeft deze groep Nederlandse en Internationale studenten van Contrast Leiden verricht vanmiddag! Wat een verschil, de tegels zijn weer goed zichtbaar en dat maakt de tuin weer begaanbaar voor de oudere man die er helemaal gelukkig mee is. Een welgemeende "Thank you!" kregen de vrijwilligers van de 83 jarige man bij het afscheid te horen. You guys are amazing! :) ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Wat een fantastisch werk heeft deze groep Nederlandse en Internationale studenten van Contrast Leiden verricht vanmiddag! Wat een verschil, de tegels zijn weer goed zichtbaar en dat maakt de tuin weer begaanbaar voor de oudere man die er helemaal gelukkig mee is. Een welgemeende Thank you! kregen de vrijwilligers van de 83 jarige man bij het afscheid te horen. You guys are amazing! :)

Comment on Facebook

Wat een mooi,en dankbaar werk verrichtte jullie Chapo.

+ View previous comments

"Jaaaaaa!" antwoordt groep 4 van basisschool De Lichtwijzer in Oegsgeest op de vraag of ze mee willen doen met een Presentproject. Wat een enthousiasme en leuke ideeën werden er gedropt vanmiddag tijdens een presentatieronde door de klassen!
Van 22-24 mei zal de Lichtwijzer Present zijn en er wordt duidelijk al naar uitgekeken! Ook door ons :)
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Jaaaaaa! antwoordt groep 4 van basisschool De Lichtwijzer in Oegsgeest op de vraag of ze mee willen doen met een Presentproject. Wat een enthousiasme en leuke ideeën werden er gedropt vanmiddag tijdens een presentatieronde door de klassen!

Comment on Facebook

Gerald ten Hove