Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Lees meer…

Meedoen als Bedrijf

NonStopPresent 27 en 28 mei 2016

Van vrijdagmiddag 27 mei tot zaterdagmiddag 28 mei zullen vrijwilligers voor Stichting Present Leiden 24 uur achter elkaar klussen uitvoeren onder de naam “NonStop Present”. Door zich te laten sponsoren halen de vrijwilligers geld op voor Stichting Present Leiden. Ze gaan onder meer laminaat leggen voor een alleenstaande moeder, schilderen bij een alleenstaande man met psychische problemen en een ontbijt verzorgen voor een woonlocatie van verstandelijk beperkten. Ook bijdragen: www.nonstoppresent.nl

Stichting Present Leiden heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Vandaag is de laatste dag dat aspirantleden van ALSV Quintus zich inzetten via Present. Wat een mooie projecten hebben we al achter de rug, met alleen maar enthousiaste reacties! Vandaag is deze groep aan de slag bij een alleenstaande vrouw met een lichtverstandelijke beperking. De tuin wordt opgeknapt en de tuinhekjes krijgen een nieuwe laklaag.
... Lee meerSee Less

1 day ago

En nog zo'n gezellige groep van ALSV Quintus aan de slag geweest vandaag. Ook zij trotseerden het warme weer en hebben de tuin opgeknapt van een jongen met autisme. En hij hielp natuurlijk mee! De tuin ziet er weer spik en span uit! ... Lee meerSee Less

2 days ago

En nog zon gezellige groep van ALSV Quintus aan de slag geweest vandaag. Ook zij trotseerden het warme weer en hebben de tuin opgeknapt van een jongen met autisme. En hij hielp natuurlijk mee! De tuin ziet er weer spik en span uit!

Jan Vis, Heleen Nieuwpoort and 1 other like this

View previous comments

Cobi Visch-van't LevenIk vind jullie geweldig!!!

Avatar

Comment on Facebook

"Het was zo ontzettend gaaf. Wat een leuke positieve groep mensen, niets was ze te veel. Ze wilden overal bij helpen. Het was echt super." Het zal maar over je gezegd worden ALSV Quintus :) Een dankbare reactie van de begeleiding van 's Heeren Loo in Oegstgeest waar mensen met een beperking voor de dagbesteding worden opgevangen. Samen hebben ze genoten van de wandeling en de pannenkoeken. #studentenleven ... Lee meerSee Less