Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Gezocht: Kerstengelen M/V

Kerstengel poster - digitaal

Present is op zoek naar Kerstengelen! Net als vorig jaar wil Stichting Present in de weken rond Kerst weer graag een lichtpuntje zijn voor mensen die het moeilijk hebben. We zijn dan ook weer volop bezig met de organisatie van het Kerstengelproject dat zal lopen van 12 december 2016 t/m 1 januari 2017.

Stichting Present Leiden heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Vanmiddag hebben leden van het Bestuur en het Comité van Aanbeveling van Stichting Present Leiden tijd vrijgemaakt om zelf de handen uit de mouwen te steken. Pakken, stropdassen en mantelpakjes werden omgeruild voor kluskloffies om het appartement van een ernstig zieke meneer te schilderen. Deze keer geen woorden maar daden! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Comment on Facebook

Stoere pose, hoor, Rob van der Toorn :)

+ View previous comments

Stichting Present Leiden heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Vandaag een lunchbijeenkomst met bestuur en leden van ons Comité van Aanbeveling. Mooi om elkaar in het enthousiasme voor Present te ontmoeten. Met een presentatie van een afstudeeronderzoek naar de betekenis van Present in Leiden voor hulpverleners. Conclusie: die is groot. Projecten hebben een zeer positief effect op de ontvanger van de hulp.
Nu gaat de groep door naar een klus!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Nu gaat de groep door naar een klus!
Stichting Present Leiden heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden

Pannenkoeken bakken! Komt geregeld voorbij bij Present. Altijd weer een succes! Vanavond voor bewoners van s HeerenLoo in Oegstgeest. Met dank aan drie vrouwen die zich via de Tijdcollecte van de Rehobothkerk en NGK Oegstgeest e.o. hadden aangemeld. Bedankt! ... Lee meerSee Less

1 week ago