Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Lees meer…

Meedoen als Bedrijf

NonStopPresent 27 en 28 mei 2016

Van vrijdagmiddag 27 mei tot zaterdagmiddag 28 mei zullen vrijwilligers voor Stichting Present Leiden 24 uur achter elkaar klussen uitvoeren onder de naam “NonStop Present”. Door zich te laten sponsoren halen de vrijwilligers geld op voor Stichting Present Leiden. Ze gaan onder meer laminaat leggen voor een alleenstaande moeder, schilderen bij een alleenstaande man met psychische problemen en een ontbijt verzorgen voor een woonlocatie van verstandelijk beperkten. Ook bijdragen: www.nonstoppresent.nl

Lekker op het sportveld gestaan vandaag? Misschien is dit dan wel iets voor jou: op woensdag 19 oktober van 9.30 uur tot 15.30 uur organiseert Topaz een sportmiddag voor ouderen uit verzorgingstehuizen. Ze kunnen jouw energie en hulp goed gebruiken! Het vindt plaats in sporthal De Zijl. Ook als je een paar uurtjes kan, we horen het graag! ... Lee meerSee Less

7 hours ago

Stichting Present Leiden heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.

Waar de groep van afgelopen donderdag gebleven was, gaat deze groep van de Marekerk Leiden nu verder. Er worden veel spullen van de zolder afgevoerd en daarnaast wordt ook de tuin opgeknapt. Dwars door het spinrag banen de vrijwilligers zich een weg door de tuin, die voordat het huis te koop wordt gezet een flinke opknapbeurt kan gebruiken. Mevrouw en haar oude moeder (die het huis bewoont) zijn heel dankbaar voor deze "doortastende mensen" zoals mevrouw het zei. En dat ze hen om niet komen helpen maakt hen heel dankbaar. Dank voor jullie hulp, vrijwilligers!
... Lee meerSee Less

10 hours ago

Waar de groep van afgelopen donderdag gebleven was, gaat deze groep van de Marekerk Leiden nu verder. Er worden veel spullen van de zolder afgevoerd en daarnaast wordt ook de tuin opgeknapt. Dwars door het spinrag banen de vrijwilligers zich een weg door de tuin, die voordat het huis te koop wordt gezet een flinke opknapbeurt kan gebruiken. Mevrouw en haar oude moeder (die het huis bewoont) zijn heel dankbaar voor deze doortastende mensen zoals mevrouw het zei. En dat ze hen om niet komen helpen maakt hen heel dankbaar. Dank voor jullie hulp, vrijwilligers!

Stichting Present Leiden heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Vandaag zijn 3 van onze flexers aan het werk! Gaaf dat wij zo vaak een beroep op hen mogen doen! Vanmiddag helpen zij een vrouw en haar moeder met het uitzoeken van kleding van haar overleden vader/man en met het opruimen en afvoeren van spullen. Het huis moet binnenkort te koop worden gezet en er dan ook opgeruimd uit komen te zien. Zaterdag wordt de klus vervolgd door een groep vrijwilligers waar een van deze flexers ook deel van uitmaakt. Dan pakken ze ook meteen de tuin aan. Dank jullie wel!
... Lee meerSee Less

2 days ago