Meedoen als bedrijf

IMG_0526Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Deelname aan het lokale vrijwilligerswerk kan op verschillende manieren. Meld u aan of neem voor meer informatie contact op met Eline de Boo, eline.de.boo@presentleiden.nl of 06 16 51 24 48.

AkzoNobel, ING, Heineken, Rabobank, WHYZ, Aegon, Veiligheidsregio Hollands Midden, Riksja en Servicepunt 71 gingen u voor. Zij staken als team een paar uur de handen uit de mouwen door praktische klussen aan te pakken of vulden hun teamuitje in door met Present een sociaal project voor kwetsbare Leidenaren te organiseren.

Ervaring Winny Gibson (Akzonobel):
“Wij hebben onlangs zes projecten uitgevoerd in samenwerking met Stichting Present. De dag was één groot succes en werd niet alleen door onze eigen (60) medewerkers zo ervaren, maar ook door de hulpvragers. Als organisatieteam van onze afdeling waren we unaniem na afloop: zeer zinvolle maatschappelijke projecten, goede communicatie, professioneel opgezet en Present denkt echt met ons als bedrijf mee. Door hun ervaring en expertise kun je er zeker van zijn dat ze de juiste organisaties en mensen bij elkaar brengen. Kortom, voor toekomstige projecten zullen we Stichting Present zeker weer benaderen.”

Ervaring Jeanette (Riksja Travel)

“Ik vond het bijzonder om samen met mijn collega’s eens wat anders te doen dan gewoon werken, namelijk cupcakes bakken!  Wij hebben het ervaren als een middag waarbij we mensen met een verstandelijke beperking een leuke tijd hebben bezorgd, maar waarbij we zelf ook veel plezier hebben gehad. We gingen met een warm en goed gevoel terug naar huis”