Thanksgiving @Present een warm succes!

30-11-2016

Op donderdag 24 november 2016 ontving Present Leiden – Oegstgeest ruim 50 betrokkenen bij het werk van Present. Een mooie Thanksgivingavond waarin werd teruggeblikt op 2016. Wethouder Roos van Gelderen nam het landelijke onderzoek naar de impact van Present in ontvangst en sprak hartelijke woorden over het feit dat Present echt iets bijzonders doet voor de stad. Verder presenteerde stagiaire Esther Maalderink haar eerste conclusies van haar onderzoek onder hulpverleners die Present hebben ingeschakeld voor hun cliënten. Wat een lof en veren voor Present, om verlegen van te worden! Alle eer aan de vele vrijwilligers die zich telkens zo enthousiast willen inzetten voor een ander. Onvoorwaardelijk. Ook een dank aan de vrouwen van de Herengrachtkerk die ook dit jaar weer zorgden voor overheerlijke stamppotten! De vaste vrijwilligers van Present kregen een leuk bedankje in een schoonmaakemmer, en iedere aanwezige een schuursponsje. Want Present is toch ook vooral handen uit de mouwen!

Link naar het onderzoeksrapport vind u hier.

Voor meer foto’s van de avond, bekijk ons Facebookbericht.