Onze partners

Present Leiden werkt nauw samen met hulpverlenende instanties. Hieronder noemen wij er een aantal:

• Rivierduinen (GGZ Leiden)
  • Stichting Kwadraad
  • Stichting De Binnenvest
  • Stichting MEE
  • Gemiva-SVG
  • Radius
  • de GGD

Voor een totaaloverzicht verwijzen wij u naar ons jaarverslag.

Vanaf de start van Present is er een goede samenwerking met de Universiteit Leiden. Deze samenwerking houdt in dat studenten en medewerkers worden gestimuleerd zich in te zetten bij Present Leiden.

Present Leiden wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van de volgende organisaties:

• Woningcorporatie Portaal
  • Woningstichting Ons Doel
  • Woningcorporatie De Sleutels
  • Gemeente Leiden
  • Diverse kerken in Leiden

Bij Gamma Leiden Noord kan Present Leiden met 20% korting gereedschappen en materialen aanschaffen voor projecten. Een mooie aanvulling op onze dienstverlening voor de hulpontvangers!

Wij zijn erg blij met de financiële steun waardoor het mogelijk is ons werk professioneel vorm te geven. Wij denken dat dit ook noodzakelijk is om de vrijwilligers op een goede plek in te zetten en de juiste begeleiding te geven.

Partner worden?
Als stichting is Present Leiden volledig afhankelijk van partners. Wilt u ook partner worden of zoekt u een professionele partner op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen? Neem contact op met directeur Hester Tjalma, telefonisch: 06 16 51 24 48 of via de e-mail: hester.tjalma@presentleiden.nl.