Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Op zaterdagochtend 11 februari 2017 waren Florine, Line en Wendy van meisjesdispuut F.I.E.R.A. van der NSV Carolus Magnus present bij de ZZGzorggroep, locatie De Globe. Eigenlijk zouden ze met een aantal bewoners gaan wandelen en buitenshuis een kopje koffie gaan drinken, maar het prachtige sneeuwdek maakte dit niet mogelijk.
De bewoners waren blij met het alternatief, een bingo! Het werd een geslaagde ochtend. De sfeer was heel gezellig, de bewoners vonden het prachtig en de deelnemende bewoners wonnen één of meerdere prijsjes.
Florine, Line en Wendy, dank voor jullie tijd, betrokkenheid en warmte! De bewoners hebben van jullie genoten.
Medewerkers van De Globe, speciale dank aan Anja, dank voor jullie hulp deze ochtend.

1 week geleden

Stichting Present Nijmegen heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Op vrijdag 3 februari 2017 hebben vrijwilligers van Present Nijmegen i.s.m. medewerkers van het Interventieteam van de GGD Nijmegen een cliënte van het Interventieteam verhuisd.

In een prettige sfeer is er hard gewerkt. Het was flink traplopen zonder lift. Om 19.00 uur 's avonds, na 3 ritten, was de verhuizing klaar.

Het vele sjouw- en loopwerk werd door een zeer blije hulpontvanger beloond met heerlijke soep en broodjes kroket.

Het was een mooie, dankbare dag.

Karen, Hans, Karen, Frans en Jos. Heel veel dank voor jullie tijd, enthousiasme, inzet en betrokkenheid! Jullie waren kanjers!

2 weken geleden

Op vrijdag 3 februari 2017 hebben vrijwilligers van Present Nijmegen i.s.m.  medewerkers van het Interventieteam van de GGD Nijmegen een cliënte van het Interventieteam verhuisd.

In een prettige sfeer is er hard gewerkt. Het was flink traplopen zonder lift. Om 19.00 uur s avonds, na 3 ritten, was de verhuizing klaar.

Het was een mooie, dankbare dag.

Reageer op Facebook

Bedankt dat jullie mijn zus zo goed geholpen hebben. 🖒💪

Goed bezig!!!

Op dinsdagavond 31 januari 2017 waren Joppe en Maarten van Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg, locatie de Hulsen, afdeling Meerzorg.
Het was een gezellige, geslaagde avond. Een aantal bewoners nam actief deel aan sjoelen en mens-erger-je-niet, een aantal bewoners schoof gezellig aan bij de tafels waar deze spellen plaatsvonden. Ook leuk om te zien/horen dat een bewoner prachtige klanken liet horen op de piano. Over 2 weken komen De Navigators weer terug.

3 weken geleden

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"