Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Een tijdje geleden meldden we hier dat Stichting Present Nijmegen een nieuw bestuurslid zocht. Inmiddels hebben we die gevonden! Het is alleen geen secretaris, maar een penningmeester geworden 🙃.
We zijn erg blij dat Floris van Delft ons team komt versterken.

3 dagen geleden

Stichting Present Nijmegen heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Nijmegen

3 dagen geleden

Stichting Present Nijmegen heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd — met Lieneke Lassche en 7 anderen.
Stichting Present Nijmegen

Op donderdagavond 11 mei 2017 werden er zes projecten gedaan door 25 studenten van studentenvereniging V.G.S.N.-TQ. Ze hielpen cliënten van het RIBW, de Driekracht en het Sociaal Wijkteam.
Een tuin werd ontdaan van onkruid, hekjes werden geplaatst en grind werd verdeeld. Bij andere woning werden behang en plinten verwijderd, en bij het laatste praktische project werden diverse kamers gewit/gesaust, plinten geschuurd en gelakt.
Met bewoners van Bosrijk (locatie van de ZZGzorggroep) werd een wandeling door Brakkenstein gemaakt en koffie gedronken. Bij woonzorgcentrum Nijevelt (locatie van De Waalboog) werd op de afdeling Somatiek twee activiteiten verzorgd. Met een aantal bewoners is gewandeld en met andere bewoners is gesjoeld.
Het waren mooie ontmoetingen.
Studenten van de V.G.S.N.-TQ, dank voor jullie tijd, betrokkenheid en enthousiasme!
Medewerkers van Bosrijk en Nijevelt, dank voor de goede ontvangst en het mogelijk maken van de activiteiten.

3 dagen geleden

Het waren mooie ontmoetingen.

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"