Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Nijmegen heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Op dinsdag 27 september waren Elise, Irene en Lianne van de Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg, locatie de Hulsen, afdeling Meerzorg.

Het was een gezellige en geslaagde avond. Natuurlijk ontbraken de sjoelbak en mens-erger-je-niet op deze avond niet, maar de bewoners vonden het ook fijn dat er veel ruimte was voor een praatje met hen. Ook leuk dat een bewoner weer op de piano wilde spelen.

Iedereen bedankt voor jullie betrokkenheid en enthousiasme! Over twee weken zijn de Navigators weer present.

2 dagen geleden

Joëlle Starreveld, Rineke Bossenbroek en 3 anders vind dit leuk

Henny DirkxErg leuk dat ze dit doen voor onze bewoners....😉

1 dag geleden
Avatar

Reageer op Facebook

Stichting Present Nijmegen heeft 12 nieuwe foto's toegevoegd — met Lieneke Lassche en 4 anderen.

Afgelopen donderdagavond hebben 6 groepen studenten van de VGSN​ zich ingezet via Present Nijmegen. Wat een gedrevenheid, enthousiasme en betrokkenheid!

De eerste 6 studenten hebben in 2 uur tijd een tuin flink aangepakt van een cliënt van de Ribw Nijmegen​. 6 anderen hebben plafonds gesaust en een schouw geschilderd, eveneens bij een client van de RIBW. Verder waren er twee sociale projecten bij ZZG zorggroep​(locaties Boszicht en De Globe), waar in totaal 12 vrijwilligers met bewoners spelletjes deden, muziek maakten of een eindje hebben gewandeld. Ook bij de Voedselbank Nijmegen​ is hard gewerkt door 4 studenten: ze hielpen bij het samenstellen van 600 voedselpakketten. Tenslotte hebben 8 vrijwilligers bij Stichting Kalorama​(Veste Brakkenstein) een gezellige avond voor ouderen geregeld.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste inzet! Taggen maar!

2 weken geleden

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste inzet! Taggen maar!

Annelies Annelies, Wietske Groenveld en 23 anders vind dit leuk

Stichting Present NijmegenEn nog een mooi plaatje in het struikgewas :)

Attachment2 dagen geleden
Avatar

Reageer op Facebook

Afgelopen dinsdag waren Dominique, Leonieke en Lise van Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg, locatie de Hulsen, afdeling Meerzorg.

Door de warmte namen minder bewoners deel aan de activiteiten. Maar er werd wel mens-erger-je-niet gespeeld, even is de sjoelbak gebruikt, er was ruimte voor een praatje en er is nog met een bewoner een wandeling gemaakt.
Dank voor jullie betrokkenheid en inzet! Over twee weken komen De Navigators weer terug.

2 weken geleden

Stichting Present Nijmegen vol energie.

Op zaterdag 27 augustus hebben Frans en Jos een tuin opgeknapt bij een cliënt van het Ribw Nijmegen. Het gras is gemaaid, de nodige struiken zijn gesnoeid en een klimop werd gekortwiekt. Binnenkort gaan zij nog een keer terug om het geheel af te ronden en dan is de tuin klaar.

Frans en Jos dank voor jullie werk!

3 weken geleden

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"