Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Nijmegen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd — trots.

Op vrijdag 12 augustus deed Present Nijmegen voor de eerste keer i.s.m. De Verhuisfamilie - Mondial Movers een verhuizing voor een cliënt van het Ribw Nijmegen.

Verhuisfirma Van Dijk uit Boxmeer zorgde voor personeel en materieel, een mooi gebaar! Werner en Roy bleken twee fantastische verhuizers. Ze waren heel behulpzaam en hadden plezier in het (harde) werken.

Aline, Mieske en Jos waren er via Present Nijmegen. Ook hun hulp was onmisbaar en zij hebben bergen werk verzet. Het was mooi om te zien dat de hulpontvanger al veel voorwerk had verricht en daar waar mogelijk een handje hielp.

Allen heel veel dank voor de prettige samenwerking en jullie grandioze inzet!

21 uur geleden

Allen heel veel dank voor de prettige samenwerking en jullie grandioze inzet!

Stichting Present Nijmegen heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Jaaa...! Op donderdag 11 augustus was het gezin Mulders present bij de Voedselbank Nijmegen. Ze wilden weten hoe de Voedselbank werkt en ook graag de handen uitsteken om alle voedselpakketten ingepakt te krijgen. Geweldig hoe de Voedselbank het gezin Mulders heeft ontvangen en dat het hele gezin de ruimte kreeg om mee te helpen de voedselpakketten ingepakt te krijgen.

Nicolien (moeder), René (vader), Alissa (dochter) en David (zoon), dank voor jullie geweldige inzet en enthousiasme! Mede dankzij jullie hulp waren de 509 voedselpakketten in een recordtijd ingepakt.

2 weken geleden

Op dinsdagavond 9 augustus waren Anne, Laura en Jos bij IrisZorg, locatie de Hulsen, afdeling Meerzorg.
Met de bewoners een spelletjesavond, o.a. sjoelen, mens-erger-je-niet, domino en rummikubben, gehouden. Twee bewoners maakten de avond nog mooier door op de piano te spelen.
Anne, Laura en Jos, bedankt voor jullie tijd en enthousiasme. De bewoners hebben genoten! Medewerkers van Meerzorg bedankt voor de heerlijke hapjes en het lekkere ijs!

2 weken geleden

Stichting Present Nijmegen heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd — geweldig.

In juli heeft zich een enthousiaste groep vrijwilligers via Present Nijmegen drie dagdelen ingezet om de speelkamer van de Crisisopvang IrisZorg in Nijmegen op te ruimen, op te knappen en te re-stylen.
In het kader van 'veel handen maken licht werk' is er in die tijd ontzettend veel werk verzet waar we erg blij mee zijn. Na het weer bruikbaar maken van de speelkamer, wordt deze ruimte nu gebruikt om kinderen die met hun ouders in de crisisopvang zitten, op te vangen en te zorgen dat deze kinderen weer een paar uur kind kunnen zijn door zorgeloos met elkaar te kunnen spelen. Alle vrijwilligers die geholpen hebben: hartelijk dank!

2 weken geleden

In het kader van veel handen maken licht werk is er in die tijd ontzettend veel werk verzet waar we erg blij mee zijn. Na het weer bruikbaar maken van de speelkamer, wordt deze ruimte nu gebruikt om kinderen die met hun ouders in de crisisopvang zitten, op te vangen en te zorgen dat deze kinderen weer een paar uur kind kunnen zijn door zorgeloos met elkaar te kunnen spelen. Alle vrijwilligers die geholpen hebben: hartelijk dank!

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"