Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Nijmegen heeft 6 nieuwe foto's toegevoegd — bij Pluryn Winkelsteegh.
Stichting Present Nijmegen

Op zaterdag 20 mei 2017 organiseerde de Internationale Bouworde Nederland (IBO-Nederland) een ééndaags vrijwilligersproject. Dit jaar bestaat IBO-Nederland 60 jaar en dit moet natuurlijk worden gevierd.

Pascale Emons en Henny Peter van IBO-Nederland hebben Present Nijmegen benaderd om mee te denken en te helpen bij het organiseren van de klusdag. Op voorstel van Present Nijmegen en met hulp van Anneke Berendijk en Geert-Jan IJsvelt van Pluryn, planden we samen een klusmiddag bij Pluryn, locatie "De Winckelsteegh" te Nijmegen.

IBO mobiliseerde meer dan 40 vrijwilligers die de handen uit de mouwen konden steken. En het resultaat mag er zijn! De manege glimt weer, diverse fietsen zijn gerepareerd, een picknicktafel is voorzien van een vrolijk zomers kleurtje, er zijn fruitbomen geplant, diverse tuinen en terrassen (met tuinmeubilair) zijn schoongemaakt/aangeveegd, er is met bewoners gewandeld en een aantal bewoners vonden het prachtig dat er werd voorgelezen en/of dat hun haren/nagels extra mooi werden gemaakt. Het was een prachtige dag met mooie ontmoetingen.

Alle vrijwilligers heel veel dank voor jullie inzet, betrokkenheid en enthousiasme!
Pascale, Henny, Anneke en Geert-Jan, dank voor de prettige samenwerking en de geboden ruimte om deze dag mogelijk te maken!

17 uur geleden

Pascale Emons en Henny Peter van IBO-Nederland hebben Present Nijmegen benaderd om mee te denken en te helpen bij het organiseren van de klusdag. Op voorstel van Present Nijmegen en met hulp van Anneke Berendijk en Geert-Jan IJsvelt van Pluryn, planden we samen een klusmiddag bij Pluryn, locatie De Winckelsteegh te Nijmegen.

Een tijdje geleden meldden we hier dat Stichting Present Nijmegen een nieuw bestuurslid zocht. Inmiddels hebben we die gevonden! Het is alleen geen secretaris, maar een penningmeester geworden 🙃.
We zijn erg blij dat Floris van Delft ons team komt versterken.

5 dagen geleden

Stichting Present Nijmegen heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Nijmegen

5 dagen geleden

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"