Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Purmerend het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

PROJECTLEIDER VOOR BUDDY-PROJECT

Opnieuw uitbreiding van het vaste Present-team: Geke den Otter is nu officieel projectleider voor ons Buddy-project. Zij begon met de eerste bezoekjes aan de toen nog alleenstaande statushouders in het Jaap van Praag-huis en zorgde met spoed voor een kinderbedje toen de eerste echtgenote (met baby) op Schiphol arriveerde. Inmiddels zijn alle gezinnen herenigd en hebben ze een woning in Purmerend (waarbij Present heel wat kon betekenen dankzij een zeer geslaagde "huisraad-actie"). Voor de "nazorg", dwz. regelmatig contact en wat helpen bij het inburgeren) zijn in het Buddy-project al zo'n 15 Syrische gezinnen gekoppeld aan Nederlandse Purmerenders. Prachtig!!

6 days ago

PROJECTLEIDER VOOR BUDDY-PROJECT

Opnieuw uitbreiding van het vaste Present-team: Geke den Otter is nu officieel projectleider voor ons Buddy-project. Zij begon met de eerste bezoekjes aan de toen nog alleenstaande statushouders in het Jaap van Praag-huis en zorgde met spoed voor een kinderbedje toen de eerste echtgenote (met baby) op Schiphol arriveerde. Inmiddels zijn alle gezinnen herenigd en hebben ze een woning in Purmerend (waarbij Present heel wat kon betekenen dankzij een zeer geslaagde huisraad-actie). Voor de nazorg, dwz. regelmatig contact en wat helpen bij het inburgeren) zijn in het Buddy-project al zon 15 Syrische gezinnen gekoppeld aan Nederlandse Purmerenders. Prachtig!!

Comment on Facebook

Mijn super steun in dit mooie project.

Goed bezig👍

Trots 😍

Goed bezig Geke Den Otter

Geweldig.

Wat goed zeg! Gefeliciteerd!

Geweldig Geke gefeliciteerd en succes👍🏻💐

+ View previous comments

Stichting Present Purmerend heeft het bericht van Waterlandse Uitdaging gedeeld.
Stichting Present Purmerend

Uitgevoerde match BOP BeursVloer! Martienke Oosterbaan coördinator van Stichting Present Purmerend mocht een netwerkbijeenkomst bijwonen van Match Events. Zie hieronder de reactie van Martienke:

"Nogmaals bedankt voor de uitnodiging. Wat een mooie club power vrouwen. Ik heb goed kunnen netwerken en hopelijk kunnen wel met deze contacten weer mooie dingen doen voor mensen in Purmerend die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken."

3 weeks ago

Stichting Present Purmerend heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

NIEUWJAARSBIJEENKOMST

Zeer geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst in De Schuilplaats. Mooi begin van 2017 met goede contacten met onze vrijwilligers, sponsors en andere relaties. Ook aandacht voor ons "buddyproject" met presentatie van studenten van de CHE uit Ede en mooie flyer / handleiding.

4 weeks ago

NIEUWJAARSBIJEENKOMST

Zeer geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst in De Schuilplaats. Mooi begin van 2017 met goede contacten met onze vrijwilligers, sponsors en andere relaties. Ook aandacht voor ons buddyproject met presentatie van studenten van de CHE uit Ede en mooie flyer / handleiding.
Stichting Present Purmerend heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

GEEN KERSTPAKKET PRESENT

Onze huisdrukker heeft dit jaar zijn relaties met Kerst niet zo maar iets toegestuurd, maar gevraagd of ze een Kerstpakket wilden krijgen of liever wilden dat dat geld ging naar een goed doel. Daarbij kregen ze informatie over het uitgekozen doel: Stichting Present Purmerend.

De reacties waren voor ons heel positief: 1.000 Euro voor Present!!

We danken Global Mail Centre heel hartelijk voor dit initiatief en natuurlijk iedereen die dat steunde voor hun bijdrage. Geweldig!!!

2 months ago

GEEN KERSTPAKKET PRESENT

De reacties waren voor ons heel positief: 1.000 Euro voor Present!!

Comment on Facebook

Dit is fantastisch. Hartelijk dank!

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"