Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Wie zijn wij?

wie-of-wat-present

Stichting Present Putten 2015

2016

In 2015 hebben 616 vrijwilligers zich ingezet voor de ander! Een prachtige beweging van mensen die op verschillende wijze kleur geven aan de ander. Voor meer resultaat over 2015 http://stichtingpresent.nl/putten/over-ons/anbi-status/

Zie ook http://stichtingpresent.nl/putten/nieuws/impact-werkwijze-present-putten/  hoe de werkwijze kan bijdrage aan hulp in uitzichtloze situaties.

Present Putten heeft een evenement toegevoegd.
Present Putten

Het met elkaar delen van eten zorgt voor verbindingen en verrassing. Kortom: dit wilt u niet missen!

Voor meer informatie bij Cocky Kroes: kroes092@gmail.com

Maaltijd der Ontmoetingmei 16, 2017, 5:30pmPresent PuttenWelkom voor de maaltijd in Putten voor iedereen! Het is de enige echte Puttense Maaltijd, met als doel ontmoeting en het proeven van elkaars gerechten.

Voor meer informatie bij Cocky Kroes: kroes092@gmail.com
... Lee meerSee Less

Maaltijd der Ontmoeting

3 weeks ago

Present Putten heeft het bericht van Putten Tennist gedeeld.
Present Putten

Dankjewel Putten Tennist voor de betrokkenheid en de sportiviteit in de afgelopen week. Met een mooie afsluiting van dit toernooi om te delen met de hele Puttense samenleving (een bedrag van in ieder geval 3.000 euro). Hier zijn we heel blij mee! 😀Wat was het een ontzettend gezellige en su-per geslaagde dag, als afsluiting van een grandioze tweede editie van het Putten Tennist toernooi. We zijn nog druk aan het rekenen, maar het definitieve bedrag dat we kunnen doneren is zelfs een stuk hoger dan het voorlopige geschatte bedrag. Die bekendmaking volgt snel. Alle deelnemers en toeschouwers ontzettend bedankt voor jullie bijdrage en tot volgend jaar!! 🎾 ... Lee meerSee Less

1 month ago

Comment on Facebook