Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS VRIJWILLGERSGROEP

Denk jij als professional dat de inzet van Present meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en)?

Hulpvraag melden

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Smallingerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Bedrijventeams

Present Smallingerland biedt je de mogelijkheid om je met je team in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander.

Maatschappelijk Betrokken ondernemers klikken hier

Stichting Present Smallingerland heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.

Deze week zetten 23 studenten van Royal Mission School zich actief in voor hun medemens in Drachten e.o. Gezamenlijk voeren ze in vier dagen 15 projecten uit. Tuin opknappen, sauzen, wandelen met ouderen, opruimen & schoonmaken en verven. Hard werken, veel bijzondere ontmoetingen en natuurlijk de nodige pret met elkaar. Top gedaan!
... Lee meerSee Less

Rianne Vlietstra, Sonja Kannegieter-franken and 19 others like this

View previous comments

Elvera JansenGaaf! Succes allemaal en veel plezier 👍

Avatar

Roelof-jan SmedingWat een toppers !!

Larissa Landmeter-mensSuper zeg 👍

Comment on Facebook

Dit voorjaar voerden 17 collega's van Friesland Lease BV vier projecten uit voor mensen die wel even een 'steuntje in de rug kunnen gebruiken'. Hierbij het verslag. Friesland Lease bedankt!
Ook interesse om met je collega's aan de slag te gaan? Mail ons: info@presentsmallingerland.nl
youtu.be/bMaKN_9n7SM
... Lee meerSee Less

Ook met je collega's aan de slag om je medemens te helpen? Ga naar stichtingpresent.nl/smallingerland/meedoen-als/bedrijf/ of mail naar info@presentsm...