Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Meld hier de hulpvraag van je cliënt.

Melden Hulpvraag

Wat is Present?

Present slaat in Soest een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Wij bieden de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich als een groep in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement.

Op welke manieren kan je meedoen?

Nieuw: Gezin in de Buurt

gezin in de buurt

Wil jij met je gezin van betekenis zijn voor een ander gezin? Klik hier voor meer info.

MEER NIEUWS >>

MEER PROJECTEN >>

Zet je op 1 april a.s. een dag(deel) in voor een ander in Soest!

Op de Diaconale Doe Dag (DDD), een initiatief van de Protestante Gemeente Soest en Stichting Present Soest, geven Soesters een paar uur van hun tijd om iets te doen voor dorpsgenoten die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid en/of sociaal isolement. De ander ontmoeten staat hierbij centraal.

Er zijn zeven verschillende praktische en sociale projecten om uit te kiezen. Een dagje uit met mensen met een meervoudige beperking, een gezellige middag met ouderen of liever werken in een verwaarloosde tuin, een kamer schilderen, helpen bij het schoonmaken of het vullen van plantenbakken en bloemperken.

Wil je meedoen op 1 april?
Individuen, groepen en ook gezinnen kunnen zich aanmelden om zo op een hele praktische manier iets te betekenen voor een ander.
Je bent van harte welkom, ook als je niet bent aangesloten bij één van de deelnemende kerken.
Stuur vóór 12 maart a.s. een mailtje met je naam, telefoonnummer en e-mailadres naar info@presentsoest.nl o.v.v. DDD 01-04-2017 Je ontvangt dan de lijst met projecten waaruit je een keuze kunt maken.
Na aanmelding ontvang je in de loop van maart aanvullende informatie over het project waaraan je gaat deelnemen.

Kijk voor een verslag van de vorige DDD of meer informatie over Stichting Present Soest op presentsoest.nl/
... Lee meerSee Less

1 day ago

Zet je op 1 april a.s. een dag(deel) in voor een ander in Soest!

Wil je meedoen op 1 april?

Kijk voor een verslag van de vorige DDD of meer informatie over Stichting Present Soest op http://presentsoest.nl/

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed". We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"