Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin!

Met je Whatsapp groep een project doen?

Meer nieuws ...

Stichting Present Veenendaal heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Veenendaal

Een enthousiaste en heel gemotiveerde groep behangers van studentenvereniging Depositum Custodi ging onlangs aan de slag bij een gezin van het Centrum voor Jeugd en Gezin Veenendaal. Ze werkten super netjes! Mevrouw was erg blij met deze groep! Ze werden uitgebreid getrakteerd op een grote schaal koekjes en Marokkaanse koffie en thee. De groep was druk met het behangen van de twee slaapkamers, wat i.v.m. de tijd helaas niet helemaal afkwam. Dat vonden ze jammer. Maar niet getreurd. Ze hebben mevrouw het behangen geleerd. De laatste banen komen er zéker ook op! ... Lee meerSee Less

12 hours ago

Comment on Facebook

Joost Weerheim...good job!!

De kamers heeft mevrouw inmiddels af! Echt een top team!

+ View previous comments

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"