Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin!

Met je Whatsapp groep een project doen?

Meer nieuws ...

Stichting Present Veenendaal heeft de video van Stichting Present Barendrecht gedeeld.

Stichting Present Barendrecht
Uitbreiding van het Presentteam in Barendrecht! :)
... Lee meerSee Less

Er zijn de laatste tijd nogal wat Present-babies geboren in Barendrecht. Ze zijn herkenbaar aan hun Present outfitjes 😉! Om jullie geen verkeerde indruk te geven van onze activiteiten: het betreft hier over het algemeen kleinkinderen van onze flexers en bestuursleden 😂 Als vrijwilligers van de toekomst leggen wij hen graag vroeg in de watten. Jong geleerd is net als bij de opa's en de oma's "oud" gedaan! Met dank aan de dames van Crealieff.

2 weeks ago

Mannenkring Vereenvoudig van NGK Veenendaal komt al enkele seizoenen maandelijks samen voor gesprek en gebed. Ieder jaar organiseren ze een activiteit, variërend van kanoën, wandeltochten tot wadlopen. Dit voorjaar besloten ze om zich in te zetten via Present Veenendaal. Op zaterdagmorgen 24 september jl. gingen ze gewapend met schoonmaakmiddelen en werkhandschoenen een woon appartement leeg maken waar een alleenstaande heer voor jaren afval had liggen. In 3,5 uur tijd waren ze met 6 man aan de slag en naar de stort aan het rijden. Opbrengt: 3 aanhangwagens met 3 auto’s vol. De man kon het niet meer overzien. De groep werd geconfronteerd met eenzaamheid, verdriet en onvermogen. De man schaamde zich, maar was erg dankbaar met de hulp die hij die morgen ontving en was nieuwsgierig naar de motivatie van de mannen. Mooie en goede gesprekken waarin gelijkwaardigheid de boventoon voerde volgde. De kring kijkt met voldoening en dankbaarheid terug naar die ochtend. Het geloof heeft voor deze groep die ochtend echt handen en voeten gekregen. Ze vonden het bijzonder dit voor deze man te mogen doen. Ontvangen is vaak ingewikkelder dan geven! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Tweets