In Wageningen
zijn we er voor elkaar

Zo maakt Present Wageningen omzien naar elkaar mogelijk

🇬🇧 Be Present! 🇬🇧

Welcome, great that you found us! On this page we explain who we are, and what you could do. Because we want to give you, together with your friends, the opportunity to help a person in need.

Click here for information in English :) 🇬🇧

“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren.”

Wil je meer inspirerende verhalen lezen?

Volg ons op een manier die bij jou past. We zijn te volgen op sociale media en versturen regelmatig een email over de projecten die we doen.

Hulp nodig voor jouw cliënt?

Als professional in zorg en welzijn kan je bij Present terecht voor inzet van vrijwilligers. Via Present bieden vrijwilligers hun hulp aan voor jouw cliënt(en). Zo pakken zij flinke projecten aan, waarbij ze in een dag een groot verschil maken.

Steun ons!

Met jouw financiële bijdrage organiseren we waardevolle ontmoetingen, waarbij we samen:

de beweging van omzien naar elkaar in Wageningen versterken

de mensen in Wageningen helpen

de mensen bereiken die de hulp echt nodig hebben (geen netwerk hebben, leven met een beperking of weinig financiële middelen hebben)

Present Wageningen 10 jaar!

Present Wageningen bestaat dit jaar 10 jaar! Reden voor een feestje :)

Omdat we dankbaar zijn voor alle mensen die elkaar hebben ontmoet, die hebben gegeven en hebben ontvangen. Omdat we trots zijn op wat we in deze 10 jaar hebben bereikt. Omdat we helaas nog steeds nodig zijn. En omdat we dankbaar zijn voor alle samenwerkingen.

Omdat we blij zijn met jou!

Daarom willen we je uitnodigen om dit samen te vieren op 16 november, van 15u-17.30 in Ons Huis.

We willen graag dat dit een feestje is waar iedereen welkom is, hoe je dan ook betrokken bent bij Present. Ken je iemand die Present kent maar die zelf een drempel ervaart om te komen? Neem die persoon dan vooral mee! En ervaar je zelf een drempel, laat het ons dan weten, dan kijken we of we daar iets aan kunnen doen!

Onze sponsors