aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Stichting Present Walcheren heeft 4 nieuwe foto's van 9 september toegevoegd.

Vrijdag 9 september.
Zes leden van het CDA Middelburg hebben bij woonvoorziening Hof ’t Seijs, de handen uit de mouwen gestoken. Een high tea waarbij de dames Krijnie Hoek en Ella Poppe hielpen bij het serveren van lekkernijen aan de bewoners. Wim Kant heeft met een bewoonster een gedeelte van de tuin onkruidvrij gemaakt. Grote houten plantenbakken werden door Johan Aalbers, Jan Zwemer en Ton Kerkhove met hulp van een enthousiaste en deskundige bewoner in de beits gezet. Vrijwilligers, bedankt voor jullie inzet.
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Vrijdag 9 september.

Stichting Present Walcheren heeft een nieuwe foto toegevoegd. ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Stichting Present Walcheren heeft 5 nieuwe foto's van 27 augustus toegevoegd.

Zaterdag 27 augustus.
Een vijftal vrijwilligers heeft weer een enorme schilderklus uitgevoerd. In een woning te Vlissingen hebben zij in de woonkamer alle muren gesausd en de deurkozijnen en deuren geschilderd. De hele trapopgang geschilderd en van een slaapkamer de muren gesausd. Deze valt dus onder de kwalificatie ‘Megaklus’. En dan is de klus nog niet eens afgerond, kansen voor een volgende ronde. De volgende keer nog een keuken sausen en nog twee deurkozijnen schilderen. Hierbij hartelijk dank, jullie als vrijwilligers hebben weer hard gewerkt en het resultaat mag er weer zijn.
... Lee meerSee Less

1 month ago