aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Stichting Present Walcheren heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.

Donderdag 16 juni
Jan Versteeg en Klaas Bos mochten mee met de uitreiking door de Lionsclub Vlissingen voor een goed doel, we waren aanwezig bij de Haringparty in de Machinefabriek op het oude Schelde terrein in Vlissingen. Een ruimte vol met mannen en vrouwen in pak. Terwijl wij daar kwamen was er een veiling bezig van schilderijen t.b.v. 3 stichtingen, waaronder Stichting Present Walcheren. Om 19.00 uur was het dan zover, wij ontvingen van de delegatie van de Lionsclub de cheque van maar liefst 2.500 euro. We hadden de eer om Stichting Present Walcheren nog te promoten voor het aanwezige publiek. Daarna hebben we ons tegoed gedaan aan de aanwezige haring. In september komt er een vervolg om ons werk te presenteren en promoten op een speciaal door de Lionsclub georganiseerde avond.

Lionsclub Vlissingen, bedankt voor dit geweldige bedrag.

1 month ago

Donderdag 16 juni

Lionsclub Vlissingen, bedankt voor dit geweldige bedrag.

. . . .ja jij, we zijn op zoek naar jou . . . .
We zoeken groepenbegeleiders en vrijwilligers.
Voor meer informatie verwijzen we je naar de website van Stichting Present Walcheren.
Groepenbegeleiders: stichtingpresent.nl/walcheren/over-ons/vacatures/
Vrijwilligers: stichtingpresentwalcheren.wordpress.com/
Of neem contact op met Klaas Bos. M. 06 – 57335901

2 months ago

. . . .ja jij, we zijn op zoek naar jou . . . .
We zoeken groepenbegeleiders en vrijwilligers.
Groepenbegeleiders: http://stichtingpresent.nl/walcheren/over-ons/vacatures/
Vrijwilligers: https://stichtingpresentwalcheren.wordpress.com/
Of neem contact op met Klaas Bos. M. 06 – 57335901

Maart 2016.
In de tuinen van City Seeds is, met medewerking van enkele vrijwilligers van Present, weer hard gewerkt. Geen geschoffel of spitten in de klei, maar het verrijken van de grond met compost. Bedankt voor de groene (zwarte) handjes.

4 months ago

Maart 2016.