Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Eerste project Present Walcheren

schilderenKlik hier voor het filmpje van Omroep Zeeland.

• Vrijwilligers gezocht

03-09-2014

Naar elkaar omzien in een veranderende samenleving! Afgelopen decennia[...]
  • Rabobank actief

21-05-2014

Personeel van de Rabobank heeft de handen uit de mouwen gestoken. Maar[...]
  • een nieuwe aanwinst

21-05-2014

Enkele weken geleden mochten we een nieuwe administratieve medewerkster[...]
  • nieuwe website live!

28-04-2014

Eindelijk is het dan zover, we mogen je de geheel vernieuwde website van[...]
MEER NIEUWS >>

Door de ontwikkelingen die in de maatschappij plaatsvinden en de grote groei aan aanvragen voor hulp door maatschappelijke organisaties, ziet Present Walcheren dat er steeds meer een beroep wordt gedaan op vrijwilligers.

De vele aanvragen die bij Present binnenkomen hebben geleid tot een verdubbeling van projecten in het eerste halfjaar van 2014 t.o.v. heel 2013. Om alle hulpvragen snel te kunnen afhandelen, hebben wij meer vrijwilligers nodig die zich 1 of meerdere keren per jaar voor hun medemens willen inzetten.

Op 23 september 2014, om 20.00 uur zullen wij een infoavond organiseren voor alle vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, zorginstellingen, bedrijven, etc. (Ravensteijnweg 1 Middelburg, voormalig ROC-gebouw).

Wij hopen u als reeds aangemelde vrijwilliger, geïnteresseerde of toekomstige vrijwilliger op deze avond te mogen begroeten. U zult dan o.a. geïnformeerd worden over wat Present precies doet en welke mogelijkheden u als (toekomstige) vrijwilliger heeft. Enkele vrijwilligers/organisaties zullen hun ervaringen vertellen.

U kunt zich voor deze avond als groep of als individu aanmelden. Mail uw naam en het aantal personen door naar infopresentwalcheren@gmail.com.

We zien u graag op 23 september.
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

bekijk op facebook

Stichting Present Walcheren heeft de omslagfoto bijgewerkt. ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Maandag 28 juli.
Regen, regen en nog eens regen. Geen ideale omstandigheden om een stukje straatwerk af te maken. En ook de klinkerknipper deed niet wat deze moest doen. Maar afspraak is afspraak, ook bij Present. Nu is de bestrating aan de Buitenhove echt helemaal klaar. Inmiddels is het al weer enkele dagen droog en kunnen de kinderen buiten spelen. Voor de mannen die deze keer voor Present werkte, heel erg bedankt.
... Lee meerSee Less

2 months ago

bekijk op facebook

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"