Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, buren, collega’s, kerk of gezin een ander te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en handen graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun Present, word vriend!

Present wil bouwen aan een samenleving waarin mensen het gewoon vinden om ‘om te zien’ naar elkaar.
Maar… wij kunnen dit niet alleen!

Ik steun Present!

Aanmelden Present-nieuwsbrief

Start nieuwe JobGroups

Op zoek naar werk? Samen kom je verder!

8 mei start nieuwe JobGroups

> Meer info

Start maatjesproject logo_JobHulpMaatje

Wil je een werkzoeker steunen?

Word JobHulpmaatje!  > Lees verder

Donkere dagen, lege weekenden en alle dagen koken voor één persoon. Eenzaamheid treft maar liefst 32% van alle ouderen in Nederland. Daar willen we graag iets aan doen! Via PResentvul hier jouw lokale Present in] kun je je aanmelden voor sociale activiteiten zoals een wandeling of een kopje koffie drinken met iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken. goo.gl/uzFfyp ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Donkere dagen, lege weekenden en alle dagen koken voor één persoon. Eenzaamheid treft maar liefst 32% van alle ouderen in Nederland. Daar willen we graag iets aan doen! Via PResentvul hier jouw lokale Present in] kun je je aanmelden voor sociale activiteiten zoals een wandeling of een kopje koffie drinken met iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken. https://goo.gl/uzFfyp