Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, buren, collega’s, kerk of gezin een ander te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en handen graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun Present, word vriend!

Present wil bouwen aan een samenleving waarin mensen het gewoon vinden om ‘om te zien’ naar elkaar.
Maar… wij kunnen dit niet alleen!

Ik steun Present!

Aanmelden Present-nieuwsbrief

Start nieuwe JobGroups

Op zoek naar werk? Samen kom je verder!

8 mei start nieuwe JobGroups

> Meer info

Start maatjesproject logo_JobHulpMaatje

Wil je een werkzoeker steunen?

Word JobHulpmaatje!  > Lees verder

Interview met Jobhulpmaatje Gerda in StadTiel: "Ik dacht dat is wat voor mij, ik ontmoet mensen die in dezelfde situatie zitten, we kunnen meteen een kop koffie drinken en wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen."
Lees verder: goo.gl/BvsCYg
... Lee meerSee Less

1 month ago

Interview met Jobhulpmaatje Gerda in StadTiel: Ik dacht dat is wat voor mij, ik ontmoet mensen die in dezelfde situatie zitten, we kunnen meteen een kop koffie drinken en wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Lees verder: https://goo.gl/BvsCYg

Hoewel de werkgelegenheid alweer wat op gang komt, blijkt het voor veel mensen best lastig om werk te vinden. JobHulpMaatjes helpen werkzoekers op weg naar betaald werk. Dit is een traject van een aantal maanden waarbij de werkzoekende centraal staat. Info: www.jobhulptiel.nl. ... Lee meerSee Less

1 month ago

Present West-Betuwe heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present West-Betuwe

Present-flexteam-Tiel in actie bij hulpvraag: muren van appartement etage behang- en hobbelvrij maken. Daarna moe maar voldaan een gezellig kopje koffie/thee/cola drinken. Volgende week volgt deel 2: nieuw behang aanbrengen. Zin om mee te doen? Dan kun je je hier aanmelden: stichtingpresent.nl/westbetuwe/formulier-aanmelden-individu/ Welkom! ... Lee meerSee Less

2 months ago

Present-flexteam-Tiel in actie bij hulpvraag: muren van appartement etage behang- en hobbelvrij maken. Daarna moe maar voldaan een gezellig kopje koffie/thee/cola drinken. Volgende week volgt deel 2: nieuw behang aanbrengen. Zin om mee te doen? Dan kun je je hier aanmelden: http://stichtingpresent.nl/westbetuwe/formulier-aanmelden-individu/ Welkom!

• Doe mee met NL Doet!

07-03-2017

Op vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart is het weer zo ver. Twee dagen[...]
  • Nieuwe...