Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, buren, collega’s, kerk of gezin een ander te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en handen graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun Present, word vriend!

Present heeft een missie: een samenleving waarin mensen het gewoon vinden om ‘om te zien’ naar elkaar.
Maar… wij kunnen dit niet alleen!

Ik steun Present!

Aanmelden Present-nieuwsbrief

Start nieuwe JobGroups

PICT3366b

donderdag 8 september start JobGroups in Tiel

Wilt u ook uw relaties aan het eind van het jaar verrassen? Goed idee! Dit jaar is er een mogelijkheid om het werk van Stichting Present te steunen. Tastemakers heeft dit jaar een pakket ontwikkeld waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat (o.a. het werk van Stichting Present). Nieuwsgierig geworden? Ga dan naar: tastemakers.nl/themas/fair-share/ ... Lee meerSee Less

5 days ago

Wilt u ook uw relaties aan het eind van het jaar verrassen? Goed idee! Dit jaar is er een mogelijkheid om het werk van Stichting Present te steunen. Tastemakers heeft dit jaar een pakket ontwikkeld waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat (o.a. het werk van Stichting Present). Nieuwsgierig geworden? Ga dan naar: http://tastemakers.nl/themas/fair-share/

Present West-Betuwe heeft zijn/haar foto gedeeld. ... Lee meerSee Less

Op zoek naar een leuke vrijwilligersklus? Vanaf januari denkt Present mee in de stuurgroep van Actief in Tiel. Meer info: www.actiefintiel.nl

1 week ago

Burendag 2016: ontmoeting tussen oude en nieuwe inwoners. Op 24 september wordt een ontmoetingsmiddag georganiseerd voor een ontmoeting tussen de bewoners Geldermalsen en ‘hun nieuwe buren’ (vluchtelingen). Deze middag gaat plaatsvinden van 13:00u tot 16:00u in het zalencomplex aan de Herman Kuijkstraat 11. Tijdens deze middag zullen leuke en vrijblijvende activiteiten georganiseerd worden voor volwassenen en kinderen.

Doe mee!

Wanneer u of jij deze middag ook een activiteit of een workshop wilt organiseren, horen wij dit graag! Hier kunnen we zo nodig ook in meedenken/ voorzien. Denk aan samen spelletjes of creatieve workshop doen en/of een leuke activiteit doen met kinderen…: een ultieme mogelijkheid om elkaar en de verschillende culturen van elkaar te leren kennen.

Opgeven (wanneer je wilt komen) kan bij Arjanne Koetje-de Winter of Wim Althuis (info@presentwestbetuwe; 06-15075802). Wij kijken ernaar uit!
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Doe mee!

• Start JobHulpMaatje-Tiel