Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Zoetermeer het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Vrijwilligers van de toekomst

Instituut van Publieke Waarden concludeert: “Present maakt het vrijwilligerswerk van de toekomst!”
“Door met groepen vrijwilligers te werken aan korte intensieve projecten, krijgt Present het voor elkaar om verschil te maken in uitzichtloze situaties.”

Wij zijn weer terug van vakantie en gaan met heel veel zin weer aan de slag. We hebben ook iets te vieren, want vanaf nu houden we kantoor op de Goudstraat 51 in Zoetermeer (bij Verhuisbedrijf Henneken, op de tweede etage). Medio januari hopen we naar een definitieve lokatie te verhuizen. Ons kantoor is geopend op maandag, dinsdag en vrijdag. ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Present Zoetermeer heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Afgelopen zaterdag heeft een groep van de Beth Moore bijbelstudie een project gedaan voor Present. Bij een gezin moest de voortuin aangepakt worden, maar niemand kon het doen. De woningbouw had al een ultimatum gesteld. Zaterdag werd de tuin aangepakt en zie hier het voor en na resultaat. Super bedankt!
... Lee meerSee Less

2 months ago