Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Voor bedrijven

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven.

Aanmelden als bedrijf

Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan.

Present Zoetermeer heeft 8 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Zoetermeer

Op zaterdag 13 mei ging een grote groep enthousiaste twintigers van de Chinese kerk van geloof, hoop en liefde in Zoetermeer via Present aan de slag. Er werden tuinen opgeknapt, muren geverfd en pannenkoeken en poffertjes gebakken voor de bewoners van WelThuis Magnolia in Oosterheem. Super veel dank voor jullie enorme inzet! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Afgelopen zaterdag hebben groepen Christenen, Moslims, Bahai's, Boedisten en Mormonen zich gezamenlijk ingezet voor kwetsbare mensen in de stad via Present. Het was een onvergetelijke dag. Het leverde ook een mooi artikel in het AD op. ... Lee meerSee Less

5 days ago

Afgelopen zaterdag hebben groepen Christenen, Moslims, Bahais, Boedisten en Mormonen zich gezamenlijk ingezet voor kwetsbare mensen in de stad via Present. Het was een onvergetelijke dag. Het leverde ook een mooi artikel in het AD op.