Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Zuidoost Friesland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Soms krijgen we een heel mooi aanbod, al was de aanleiding wat minder. Door ziekte waren er ineens kaarten over voor een uitje naar Spakenburg. Met koffie en gebak, een diner en toegang voor diverse attracties. Zo kon Present op het laatste moment er nog voor zorgen dat de kaarten niet verloren gingen maar ingezet werden voor mensen die anders geen vakantie of uitje hebben. Gever hartelijk dank namens de 4 personen die vandaag op stap zijn. En vooral ook beterschap! ... Lee meerSee Less

Elvera Jansen, Anneke Wijmenga and 12 others like this

View previous comments

Elvera JansenWauw, wat bijzonder!

Comment on Facebook

Stichting Present Zuidoost Friesland heeft 6 nieuwe foto's toegevoegd.

Present wil een beweging op gang brengen dat steeds meer mensen het vanzelfsprekend vinden om naar een ander om te zien. De buren van een alleenstaande ernstig zieke vrouw begrepen dat en hebben de tuin voor haar opgeknapt! Geweldig dat het zo geregeld kon worden. Het resultaat is prachtig!

2 weeks ago

Stichting Present Zuidoost Friesland heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.

In Haulerwijk zijn 2 flexwerkers bezig geweest met allerlei kleine klusjes in huis: een afzuigkap gemonteerd en aangesloten. Het laminaat hersteld, bijgewerkt en op maat gebracht. En het mooi afgewerkt met plintjes.
Mannen, bedankt voor jullie inzet!

2 months ago

Mannen, bedankt voor jullie inzet!

Meentje Bruggink Heeroma, Gina Willemina and 3 others like this

View previous comments

Gina WilleminaIs dat maar weer klaar Henny ik heb my ook aangemeld maar nee hoor dus niet

Avatar

Jessica de GrootDat hebben ze ff goed gedaan, of niet moeders Henny Ebbinge ;)

1 Reply

Comment on Facebook

Stichting Present Zuidoost Friesland heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.

2 vrijwilligers van de Protestantse Gemeente Oosterwolde hebben een paar tuinklussen gedaan. Een flinke opknapbeurt voor de tuinen! De struiken zijn gesnoeid, de heggen geknipt.
Het gras gemaaid ( met zeis en machine) en het gras en onkruid verwijderd tussen en op tegels van de oprit. Daarna is het afval afgevoerd naar stortplaats. Mannen, bedankt voor jullie inzet!

2 months ago

2 vrijwilligers van de Protestantse  Gemeente Oosterwolde hebben een paar tuinklussen gedaan. Een flinke opknapbeurt voor de tuinen! De struiken zijn gesnoeid, de heggen geknipt.

Stichting Present Zuidoost Friesland heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.

Een dankbare klus gedaan door 5 leden van de Protestantse Gemeente Donkerbroek. De bewoner was zeer blij en tevreden met het resultaat!
Kamer en keuken zijn schoongemaakt.
Alle ramen van binnen en van buiten gewassen.
De muren in kamer en keuken schoongemaakt
Alle muren in kamer en keuken gesausd.
Alles weer opnieuw ingericht en op plaats gezet.
Bedankt voor jullie inzet!

2 months ago

Een dankbare klus gedaan door 5 leden van de Protestantse Gemeente Donkerbroek. De bewoner was  zeer blij en tevreden met het resultaat!
Kamer en keuken zijn schoongemaakt.
Alle ramen van binnen en van buiten gewassen.
De muren in kamer en keuken schoongemaakt
Alle muren in kamer en keuken gesausd.
Alles weer opnieuw ingericht en op plaats gezet.
Bedankt voor jullie inzet!

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"