Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Zuidoost Groningen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Fannoot!

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

In april heeft een groepje enthousiaste vrijwilligers van de vrijgemaakte kerk Zuidbroek een mevrouw met 2 jonge kinderen in Veendam mogen helpen haar huis weer op orde te maken, waarna ze het ziet zitten, in samenwerking met het Leger des Heils, dit zelf bij te houden. Ze was superblij met de hulp!
Vrijwilligers, bedankt!!
... Lee meerSee Less

5 days ago

Vrijwilligers, bedankt!!