Aanmelden als groep

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Aanmelden als individu

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

PCU

VRIJWILLIGERS VOOR VLUCHTELINGEN

Present Zwolle en het Diaconaal Platform Zwolle werkten samen met het COA om het aanbod van vrijwilligers  voor de IJsselhallen te coördineren. Er hebben tientallen mooie activiteiten plaatsgevonden door honderden vrijwilligers. ***  Inmiddels zijn we door de Gemeente Zwolle benaderd of de enthousiaste vrijwilligers zich mogelijk ook in willen zetten voor de statushouders (vluchtelingen die mogen blijven) om ze te helpen in te burgeren. Klik hier voor meer info en de (on)mogelijkheden via Present. *** Er is voorlopig nog geen AZC in Zwolle, hier kunnen we dus nog niets voor/in betekenen.

Geweldig! Van het www.openluchtbad-zwolle.nl ontvingen we 73 zwembadkaartjes! Deze zijn bedoeld voor in de 18 zomerpakketten die door vrijwilligers gemaakt worden voor Zwolse gezinnen voor wie dit anders onbetaalbaar is. Super bedankt! ... Lee meerSee Less

27.06.16

Geweldig! Van het www.openluchtbad-zwolle.nl ontvingen we 73 zwembadkaartjes! Deze zijn bedoeld voor in de 18 zomerpakketten die door  vrijwilligers gemaakt worden voor Zwolse gezinnen voor wie dit anders onbetaalbaar is. Super bedankt!

Tweets