Aanmelden als groep

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Aanmelden als individu

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

PCU

VRIJWILLIGERS VOOR VLUCHTELINGEN

Present Zwolle en het Diaconaal Platform Zwolle werkten samen met het COA om het aanbod van vrijwilligers  voor de IJsselhallen te coördineren. Er hebben tientallen mooie activiteiten plaatsgevonden door honderden vrijwilligers. ***  Inmiddels zijn we door de Gemeente Zwolle benaderd of de enthousiaste vrijwilligers zich mogelijk ook in willen zetten voor de statushouders (vluchtelingen die mogen blijven) om ze te helpen in te burgeren. Klik hier voor meer info en de (on)mogelijkheden via Present. *** Er is voorlopig nog geen AZC in Zwolle, hier kunnen we dus nog niets voor/in betekenen.

Stichting Present Zwolle heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

Afscheid van onze trouwe boekhouder Bouke die al sinds 2005 steun en toeverlaat was bij het verwerken van de financiën! Hij gaat genieten van zijn vrije tijd.

Tegelijkertijd namen we afscheid van gezellige wervelwind Teresia die in een paar weken tijd, tientallen vrijwilligersplekken regelde voor MBO-studenten. Dankzij haar werkervaring bij Present vond ze snel een andere baan!

We bedanken beiden voor hun inzet, zullen ze missen en wensen ze veel succes en zegen op hun pad!
... Lee meerSee Less

12.05.16