Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die 1x per maand samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor en met nieuwkomers of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opschonen van een verwilderde tuin.

Zet je expertise in

Present Aalten-Dinxperlo is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, fotografie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, en kantoorondersteuning. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.