Even voorstellen: projectcoördinator José van Hal

19 april 2021

José van Hal is op 1 maart begonnen als projectcoördinator bij Present Aalten-Dinxperlo. Samen met Nelly de Vries is zij op dit moment druk bezig om kennis te maken met diverse organisaties binnen welzijn, zorg en wonen. Hieronder stelt ze zich even kort aan iedereen voor.

Mijn naam is José van Hal en ik woon samen met mijn man Ron met veel plezier in Sinderen. Present biedt laagdrempelig de mogelijkheid aan mensen om zich als vrijwilliger in te zetten voor kwetsbare medemensen. Als coördinator maak ik een verbinding tussen groepen vrijwilligers en de mensen waar hulp nodig is. Ik zorg voor afstemming, begeleiding en aansturing van de projecten. Dit in samenwerking met professionele hulp- en dienstverleners zoals consulenten van het Zorgloket en medewerkers van zorg- en welzijnsorganisaties. In de Achterhoek en zéker in Aalten en Dinxperlo heeft de term Naoberschap inhoud. Naar de medemens omzien, de handen uit de mouwen steken, hulp bieden, elkaar ontmoeten én daarin plezier hebben en op deze manier samen de wereld een beetje mooier maken. Ik draag hieraan graag mijn steen(tje) bij!