Als donateur

Het werk van Present in de Achterhoek groeit, zo ook in Aalten en Dinxperlo. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig.

Steun Present als donateur

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Vind je het belangrijk dat er in samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen? Steun dan financieel het werk van Stichting Present Aalten-Dinxperlo en draag bij aan een samenleving waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om elkaar te helpen.

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseert Present in de Achterhoek een groeiend aantal projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, enzovoort. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een vaste kracht nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Ja, ik steun Present