Verhalen

Comité van aanbeveling

We kijken terug op een mooie jaarlijkse bijeenkomst van ons comité van aanbeveling en een aantal van onze bedrijvenpartners. Onder enthousiaste leiding van Martin Waser van Quizplezier werden dmv een pubquiz vragen gesteld over Present Achterhoek. Hilariteit en plezier, met een leuke prijs voor het winnende team. Daarna brainstormden we in ‘open space’ olv Ronnie Wenting van LCG over de continuïteit en bestendiging van Present in de Achterhoek. Het leverde veel inspirerende ideeën op waarmee we aan de slag kunnen.

Ons comité van aanbeveling kent wat wisselingen: Hans Martijn Ostendorp en Charles Droste zijn vertrokken ivm een andere werkomgeving, dank voor jullie inzet in het verleden!

Nieuwe leden zijn Michael Ogubai (BV De Graafschap), Anne Pera (bestuurder Bronckhorst), Egbert-Jan Rots (Rotsbouw), Ester van de Haar (Cultuur Oost), Anton Stapelkamp (burgemeester gemeente Aalten) en Laurien Crump (rector Schaersvoorde Aalten). Van harte welkom en heel hartelijk dank voor jullie ambassadeurschap!