Als bedrijf

MVO Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om bij te dragen aan het werk Present. Bijvoorbeeld door samen met uw medewerkers een project uit te voeren. Maar wist u dat uw bijdrage een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Door uw gift of sponsoring kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om op die manier een aandeel in het werk van Present te hebben, gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen en (social)media bespreken we dan graag met u.

Stuur ons een bericht