Als bedrijf

Present Achterhoek heeft inmiddels bewezen een duidelijke maatschappelijke impact te hebben. In Doetinchem, Winterswijk en Bronckhorst hebben al duizenden vrijwilligers zich ingezet voor kwetsbare medemensen. Om dit te blijven faciliteren, heeft Present maatschappelijk betrokken partners nodig in de samenleving.

Er zijn voor uw bedrijf verschillende manier om bij te dragen aan het werk van Present. U kunt bijvoorbeeld een project laten organiseren voor uw medewerkers en samen met hen de handen uit de mouwen steken, u kunt ons ondersteunen in natura of u kunt partner van Present worden. Wanneer u partner van Present wordt, levert uw investering de meeste impact op voor de samenleving. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging brengen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Wanneer u partner van Present wordt, maakt u de inzet van diverse groepen vrijwilligers mogelijk. Lees hieronder meer over hoe uw bedrijf ‘Present’ kan zijn.

1. Partner van Present

We spreken van een partnerschap als uw bedrijf Present als organisatie wil sponsoren. Op basis van de wensen en mogelijkheden van uw bedrijf maakt Present afspraken. Deze worden vastgelegd in een overeenkomst met één van de lokale Present organisaties. Het partnerschap wordt zichtbaar gemaakt door middel van een certificaat die het bedrijf ontvangt van Present. Present Achterhoek biedt vier sponsorpakketten:

• Brons: een gift van €300,- voor de duur van een jaar.
  • Zilver: een gift van €750,- voor de duur van een jaar, inclusief de organisatie van een project.
  • Goud: een gift van €1.000,- per jaar voor de duur van drie jaar,  inclusief de organisatie van een project.
  • Platina: een gift van €2.500,- per jaar voor de duur van drie jaar, inclusief de organisatie van drie projecten.

Klik hier voor de flyer met meer uitleg over de partnerpakketten van Present (pdf-bestand).

2. Zelf een project uitvoeren

U kunt uw maatschappelijke betrokkenheid ook heel praktisch laten zien. Wilt u zelf de handen uit de mouwen steken of uw medewerkers deze mogelijkheid bieden? Dat kan! Via Present kunt u zich met uw collega’s inzetten voor een of meerdere kwetsbare mensen. Wij hebben contact met de hulpverlening, waardoor we weten waar uw inzet het meest nodig is. Zo kunt u met uw collega’s bijvoorbeeld helpen bij het opknappen van een tuin, het schilderen en inrichten van kinderkamers of het organiseren van een gezellig uitje voor ouderen die weinig buiten komen. Samen zorgen we voor een glimlach op de gezichten; van de mensen die de hulp ontvangen, maar ook van uw medewerkers.

3. Sponsoring in natura

Bedrijven willen soms liever helpen door ‘in natura’ bij te dragen aan ons werk. Door materiaal of expertise beschikbaar te stellen. Op deze manier kunnen wij een zorgontvanger helpen om een klus te realiseren, die anders niet mogelijk was geweest. Present maakt graag afspraken op maat met u bedrijf die een win-winsituatie opleveren. Dit geeft duidelijkheid naar beide kanten.

Neem contact met ons op en word Present!

Zoals bij alle activiteiten van Present, geldt: betrokkenheid en partnerschap is maatwerk. Dat betekent dat Present altijd in een persoonlijk gesprek afspraken maakt die passen bij uw wensen en mogelijkheden. Klik hier om contact met ons op te nemen voor een nadere kennismaking.