Verhalen

Statiegeld AH voor Present Winterswijk

‘Wat een mooi bedrag!’, zegt Natasja te Linde enthousiast. Zij is coördinator van Present in Winterswijk. In mei was Present het goede doel van de statiegeldactie van Albert Heijn. De opbrengst was ruim €500,-. ‘We bedanken Albert Heijn, want we kunnen dit geld heel goed gebruiken voor hulp aan kwetsbare inwoners van Winterswijk’, zegt Natasja. Want dat is wat Present doet: zij organiseert de inzet van vrijwilligers voor hulp aan mensen die door gebrek aan geld, gezondheid en/of sociaal netwerk in een kwetsbare of problematische situatie zijn beland.

‘Wat ik van medewerkers van Albert Heijn hoorde’, zegt Natasja,’ is dat ze het zo mooi vinden dat het geld dit keer naar een plaatselijk doel is gegaan’.

Ook zin in een mooie vrijwilligersklus?

Spreekt wat Present doet je aan? Lijkt het je ook leuk om eenmalig, samen met vrienden, collega’s of andere groep een kwetsbare dorpsgenoot te helpen met een praktische klus of een plezierige middag te bezorgen? Neem dan contact op met Present en alles wordt voor je geregeld. De coördinator van Present Winterswijk is Natasja te Linde: natasja.te.linde@presentwinterswijk.nl ; tel. 06 14747345. Of neem een kijkje op www.presentwinterswijk.nl.